مبل شویی در بوکان با دستگاه

مبل شویی در بوکان با دستگاه

مبل شویی در بوکان با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت در منزل می باشد. شستشوی کلیه مبل های منازل و اداری با دستگاه در محل با بهترین روش روز دنیا صورت می گیرد. مبل شویی در بوکان برای شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل می باشد. می توانید برای شستشوی مبل های خود در بوکان با شماره 09902044020 تماس بگیرید. با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی انواع مبل را به صورت حرفه ای انجام می دهیم. مبل های خود را در شهر بوکان به مبل شویی های متخصص و معتبر بسپارید. ما در بوکان متخصص های آموزش دیده برای شستشوی مبل در منزل داریم و می توانید با خیال راحت مبل های خود را به ما بسپارید.

مبل شویی خوب در بوکان

مبل شویی در بوکان با دستگاه

مبل و صندلی در منزل از اثاث مهم و ضروری به حساب می آید. مبل ها با توجه به استفاده مداوم و همیشگی در معرض آلودگی می باشند و زود تر از وسیله کثیف می شوند. این مبل ها بعد از کثیف شدن نیاز به شستشو دارند و باید برای شستشوی آن از یک متخصص کمک بگیرید. مبل شویی همسایه در بوکان یک تیم حرفه ای و با تجربه دارد که برای شستشوی مبل در منزل آموزش دیده اند. این سرویس کار ها و متخصص برای شستشوی انواع مبل و صندلی به صورت ویژه و تخصصی آماده کار می باشند. می توانید برای شستشوی مبل های خود از متخصص های ما در شهرستان بوکان کمک بگیرید.

مبل شویی یک خدمات و حرفه تخصصی می باشد که نباید توسط افراد بی تجربه انجام گردد. برای اینکه از زیبایی و کیفیت پارچه مبل کم نشود و مبل آسیب نبیند از خدمات مبل شویی در منزل بوکان استفاده کنید. اگر از خدمات خشکشویی برای مبل های خود توسط متخصص ها استفاده کنید از هر آسیب احتمالی برای مبل های خود جلوگیری می کنید. دستگاه های مبل شویی به گونه ای می باشد که تمامی کثیفی ها و لکه های روی مبل را از بین می برد. این خدمات را به متخصص ها بسپارید تا همیشه در منزل و محل کار مبل های تمیز و بدون لکه داشته باشید. مبل های خود را برای شستشو در شهرستان بوکان به مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص بسپارید.

شستشوی مبل در بوکان

شستشوی مبل در منزل بوکان

شستشوی مبل در منزل به صورت تخصصی با دستگاه بهترین روش برای مبل می باشد. می توانید مبل های خود را در منزل به متخصص های حرفه ای و با تجربه بسپارید و مبل های بدون لکه داشته باشید. این روز ها دیگر همه از مبل به صورت دائمی استفاده می کنند و به دلیل استفاده مداوم ای مبل ها دچار کثیفی و آلودگی می شود. اگر به یاد داشته باشید در زمان های قدیم در خانه هایی که مبل وجود داشت بر روی آن یک پارچه سفید یا یک ملافه می کشیدند تا کثیف نشود. از مبل ها فقط در مواقع ضروری و مهمانی های رسمی از آن استفاده می کردند و بعد از آن آن را می پوشاندند. این کار به این دلیل بود که اگر مبل ها کثیف شوند چگونه باید آن را تمیز کنند.

اما این روز ها مبل یک وسیله خیلی ضروری برای اکثر خانه ها و شرکت ها می باشد. حتی بعضی از خانم های با سلیقه در دکوراسیون منزل خود برای زیبایی خانه از مبل استفاده می کنند. این مبل ها اگر به هر دلیلی کثیف شوند دیگر جای نگرانی نیست و یا نیازی نیست که با هزینه بالایی پارچه مبل ها را عوض کنید. می توانید با استفاده از خدمات خشکشویی در منزل مبل های خود را با هزینه ای خیلی کم شستشو دهید. مبل شویی همسایه در بوکان آماده ارائه خدمات به همشهریان و همسایه های عزیز می باشد. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

خشکشویی مبل در بوکان با دستگاه

خشکشویی مبل در بوکان و شستشوی مبل در محل با دستگاه و بدون جا به جایی می باشد. شما می توانید مبل های خود را در منزل بدون ارسال به شرکت های قالیشویی و با نظارت خود شستشو دهید. می توانید برای شستشوی مبل های خود در محل کار و منزل سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت نمایید. فقط با یک سفارش بهترین خدمات مبل شویی در بوکان را دریافت کنید. ما برای شستشوی مبل پرسنل خود را به صورت حرفه ای آموزش داده ایم و کلیه سرویس کار ها متخصص و با تجربه هستند. می توانید با خیال راحت مبل های خود را در منزل بدون هیچ گونه آسیبی شستشو دهید و مبل های تمیز و بدون لک داشته باشید.

شستشوی انواع مبل ها در منزل و محل کار جزو تخصص های ما می باشد. مبل ها با جنس و طرح های مختلفی به بازار آماده اند که هر کدام برای خود یک تخصص جداگانه نیاز دارد برای شستشو که ما آن را به متخصص های خود آموزش داده ایم. شستشوی هر کدام یک از این مبل ها نیاز به تخصص و مهرت خاصی دارد تا هیچ آسیبی به مبل وارد نشود. متخصص های ما با سال ها تجربه در خدمات خشکشویی مبل و آموزش هایی که در دوره های شستشو دیده اند آماده ارائه خدمات می باشند.

انواع خدماتی که با دستگاه در محل شستشو می شود کدامند؟

  • شستشوی مبل با دستگاه در منزل بدون ریزش آب و کثیف کاری
  • خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه و مواد شوینده درجه یک
  • موکت شویی در محل با دستگاه برای منازل و شرکت ها
  • شستشوی انواع صندلی نهارخوری، تالارها، رستوران ها، غذاخوری ها، سالن ها، سینماها، شرکت ها و اداره ها
  • شستشوی انواع فرش در منزل با دستگاه بدون ارسال به کارخانه
  • شستشوی انواع پشتی های دستبافت و ماشینی ( پشتی های کافه ها و باغچه های سنتی )
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  • شستشوی انواع تابلو فرش های تزئینی و ابریشمی بدون جدا شدن از قاب

خشکشویی مبل در بوکان

مبل شویی ارزان در بوکان

مبل شویی ارزان در بوکان با سال ها تجربه و تخصص خدمات با کیفیت انجام می دهد. شستشوی انواع مبل ها با عالی ترین کیفیت و مواد درجه یک با ارزان ترین قیمت می باشد. می توانید شستشوی مبل های خود را در بوکان با بهترین شستشو و ارزان ترین قیمت به متخصص های ما بسپارید. این روز ها در خانه ها به دلیل استفاده همیشگی و مداوم مبل ها در معرض آلودگی می باشد. حتی در خانه هایی که بچه های خرد سال دارند و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنند مبل ها زود تر کثیف می شوند.

ما در مبل شویی همسایه برای شستشوی مبل همیشه آماده ارائه خدمات هستیم. مبل ها با خرده های غذا ها و هله هوله های بچه ها پر می شود و نیاز به شستشو دارد. شما برای تمیز کردن مبل های خود در منزل به یک متخصص و یک استادکار مبل شویی نیاز دارید. ما می توانیم در هر کجا از شهر بوکان که هستید بهترین سرویس کار را در اختیار شما قرار دهیم تا شستشوی مبل را ارئه کنند. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های شستشو به صورت مکانیزه کار شستشو خیلی آسان شده است. ما با دستگاه در منزل کمتر از یک ساعت مبل های شما را شستشو می دهیم و کاملا تمیز می کنیم. مبل های خود را با ارزان ترین قیمت در محل شستشو می دهیم.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد نمی کند؟

دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی کند. مبلمان از جمله اصلی ترین و مهمترین وسیله برای دکوراسیون و زیبایی خانه می باشد. با توجه به آنکه همیشه از آن استفاده می شود پتانسیل بالایی برای جذب آلودگی دارد و نیاز به شستشو پیدا می کند. روش های مختلفی مانند شستشوی سنتی، شستشوی بخار شور و شستشوی تخصصی با دستگاه مبل شویی وجود دارد. می توانید برای شستشوی مبل های خود از هر روشی استفاده نماید. اما بهترین روش و کم هزینه ترین روش همان شستشو با دستگاه مبل شویی می باشد. این دستگاه در کمترین زمان مبل را شستشو می دهد بدون آنکه به مبل آسیب وارد کند.

مبل شویی ارزان در بوکان

موکت شویی در منزل بوکان

موکت شویی در بوکان یکی دیگر از خدمات شستشو و خشکشویی در منزل می باشد. ما با دستگاه های راداکتور با بهترین و آسانترین روش شستشوی انواع موکت های معمولی و چسبیده را در محل شستشو می دهیم. اگر در منزل یا محل کار خود برای پوشاندن کف اتاق ها یا شرکت خود از موکت استفاده می کنید. و به هر دلیلی کثیف شده است آن را به ما بسپارید. ما در محل بدون جا به جایی و ارسال به کارخانه شستشوی انواع موکت های ایرانی و خارجی را با عالی ترین کیفیت و با مواد درجه یک شستشو می دهیم.

این روز ها با تنوع رنگ بندی و طراحی موکت ها موکت های زیادی به بازار آماده است. به دلیل طرح و رنگ های مناسب در دکوراسیون و زیبایی خانه نیز نقش دارد. خیلی از خانم های خانه دار برای زیبایی اتاق های خواب و اتاق بچه از موکت های طرح دار و شیک استفاده می کنند. این موکت به دلیل اینکه در زیر پا قرار دارد و همیشه از آن استفاده می شود. زود تر از هر وسیله ای کثیف می شود و نیاز به شستشو پیدا می کند. ما در منزل با دستگاه های مکانیزه و پیشرفته شستشوی موکت را به صورت تخصصی و با ارزان ترین قیمت انجام می دهیم.

خشکشویی خوشخواب در آپارتمان بوکان

شستشوی خوشخواب در آپارتمان یا شستشوی تشک تخت خواب در منزل جزو خدمات ما می باشد. اما یک سوم از عمر خود را در خواب هستیم و بر روی خوشخواب ها در حال استراحت می باشیم. خوشخواب ها به دلیل عرق بدن و آلودگی و گردو غبار کثیف می شود. حتی گاهی بعد از یک مدت طولانی خوش خواب دچار بو می شود و باید این خوشخواب را شستشو داد. قدیم ها خوشخواب ها را برای شستشو به داخل حیاط یا پشت بام ها می بردند تا با آب شستشو دهند. این کار خیلی زمان و دشوار بود علاوه بر مصرف آب و وقت شما نتیجه کار بعد از دو الا سه روز خشک شدن راضی کننده نبود. اما این روز ها نیازی به این کار ها نیست و می توانید از یک شرکت خدماتی کمک بگیرید.

ما در مبل شویی همسایه در شهرستان بوکان انواع خوشخواب و تشک تخت را بدون جا به جایی شستشو می دهیم. شستشوی تشک خوشخواب با دستگاه در محل بدون جا به جایی بر روی تخت بدون ریزش آب انجام می شود. خشکشویی خوشخواب به صورت تخصصی می باشد و پشت و روی خوشخواب حتی بغل های آن کامل شستشو می شود. لکه ادرار و لکه هایی که باعث زرد شدن خوشخواب شده است نیز از بین می رود. بعد از شستشو خوشخواب نیازی به هوای آزاد ندارد و نیازی نیست که خوشخواب را برای خشک شدن به پشت بام ببرید. فقط کافیست یک پنجره باز باشد یا کولر روشن باشد تا خوشخواب کاملا خشک شود. می توانید بعد از سه الی چهار ساعت از خوشخواب تمیز و خوش بوی خود استفاده نمایید.

مبل شویی در بوکان

فرش شویی در خانه با دستگاه در بوکان

فرش شویی در منزل با دستگاه به صورت حرفه ای بدون ریزش آب و کثیف کاری شستشو می شود. این روز ها با گران شدن قالی و فرش های ماشینی نمی توان هر سال فرش های خود را شستشو دهید و یا با هزینه های زیادی به قالیشویی بفرستید. شستشوی فرش در قالیشویی با قیمت های خیلی بالا انجام می شود و چند روز هم زمان لازم دارد. اما شستشوی فرش در منزل با دستگاه در کمتر از یک ساعت صد متر فرش شستشو می شود. می توانید فرش های خود را با هزینه ای پایین در منزل خود خشکشویی کنید.

دستگاه های مبل شویی و موکت شویی به گونه ای طراحی شده است که می توان فرش را نیز با آن شستشو داد. فرش شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از تخصص های متخصص های ما می باشد. این متخصص ها برای شستشوی فرش در منزل نیز آموزش های کامل دیده اند و بدون تداخل رنگ فرش را شستشو می دهند. ما در منزل با ارزان ترین قیمت شستشوی فرش را انجام می دهیم. فرش های خود را برای شستشو به متخصص های همسایه در بوکان بسپارید. به این نوع شستشو در منزل قالیشویی در منزل نیز می گویند.

انواع فرش هایی که در منزل با دستگاه شستشو می شود؟

  • شستشوی انواع فرش های دستبافت بوکان، تکاب، کردستانف تبریز، کاشان و …
  • شستشوی انواع فرش های ابریشم، گل ابریشم، تمام ابریشم و آنتیک
  • شستشوی انواع فرش های گیاهی و عتیقه و فرش های کهنه در منزل بدون هیچ آسیبی
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی معمولی و فرش های خارجی ( بلژیکی، ماکارونی، ترک و ابریشمی)
  • شستشوی انواع فرش های تزئینی در منزل

دیگر شهرهایی که ما فعالیت داریم 

قیمت مبل شویی و موکت شویی در بوکان

قیمت مبل شویی در بوکان با توجه به نرخ اتحادیه هر شهرستان می باشد. قیمت شستشو و تعرفه های هر اتحادیه در هر شهر با هم متفاوت می باشد. شما در شهرستان بوکان با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه مبل شویان و قالیشویان بوکان شستشو انجام می دهید. ما با توجه به شستشو و نوع مواد شوینده ای که در منزل برای شستشوی مبل و موکت استفاده می کنیم تعرفه های خود را تعیین کرده ایم. ما عضو رسمی اتحادیه هستیم و تعرفه ها و خدمات شستشوی مبل خود را با توجه به تعرفه اتحادیه به همشهریان اعلام می کنیم. مبل های خود را با نرخ و تعرفه اتحادیه به مبل شویی های مجاز بسپارید.

می توانید نرخ نامه ما را از همکاران ما سوال کنید و با تعرفه همکارانی که مجاز هستند مقایسه کنید. ما با عالی ترین کیفیت و زیر تعرفه اتحادیه قیمت شستشوی مبل را اعلام می کنیم. قیمت های ما برای شستشوی اعلا می باشد اگر قیمت پایین تر از تعرفه است به این دلیل نیست که از مواد شوینده آن کم می شود. با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی مبل و موکت در بوکان انجام می دهیم. مبل های خود را با قیمت مصوب اتحادیه و حتی زیر قیمت اتحادیه به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

محل شستشوی مبل منزل و محل کار مشتری
نحوه شستشوی مبلمان شستشو با دستگاه راداکتور
نوع شستشو خشکشویی با دستگاه
قیمت هر مبل هر یک نفر 50 هزار تومان
موکت و فرش هر متر مربع متری 15 هزار تومان
قیمت برای سال در شهر سال 1401 در شهرستان بوکان
شماره تماس 09902044020

عواملی که در افزایش قیمت شستشوی مبل تاثیر گذار است 

  1. تعداد چند نفره بودن مبل ها
  2. نوع و جنس مبل ها
  3. تعداد تشک های دوبل و اضافه مبل
  4. تعداد کوسن های مبل
  5. نوع شستشوی انتخابی توسط مشتری
  6. شستشوی ویژه یا نانو شویی
  7. نوع پارچه ایرانی یا خارجی بودن پارچه مبل
5/5 - (3 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید