روش صحیح شستشوی موکت در منزل و محل کار با دستگاه

شستشوی موکت

روش صحیح شستشوی موکت در منزل با دستگاه توسط استادکار ها انجام می شود. نصب و چسپاندن موکت ها روی کف خانه برای راه رفتن و بازی کردن بچه ها خیلی مفید می باشد. با اینکه برای استفاده و بازی بچه بسیار نرم و راحت می باشد اما در معرض آلودگی و کثیفی نیز می باشد. موکت ها به دلایل مختلف کثیف می شوند و نیاز به شستشو پیدا می کنند. به همین دلایل لازم است که موکت را در فواصل مختلف شستشو داد و آن را به یک شرکت متخصص سپرد. می توانید در این مقاله همراه ما باشید تا روش شستشوی صحیح موکت را به شما آموزش دهیم. ما کلیه موکت ها را با دستگاه در محل و منزل مشتری شستشو می دهیم.

روش صحیح شستشوی موکت

روش صحیح شستشوی موکت در منزل

بسیاری از مشتری های عزیز به دلیل کثیف شدن موکت ها تمایلی به استفاده از آن را ندارند. به جای موکت ها از کفپوش ها با مبالغی بیشتر استفاده می کنند. اما می توان گفت که موکت ها با خیلی قیمت ارزان می توان شستشو داد و مثل روز اول استفاده کرد. خیلی از کف پوش ها با توجه به اینکه خیلی گران قیمت هم هستند اما قابل شستشو نیستند و خیلی از آن ها برای بار اول استفاده از بین می روند. موکت ها با توجه به اینکه از الیاف های مخصوصی درست شده اند قابل شستشو می باشند.

خیلی ها شستشوی نادرست برای موکت ها در نظر می گیرند. موکت ها را باید یا به قالیشویی های مجاز بسپارید تا شستشو دهند. یا اگر موکت ها چسبیده بر روی زمین هستند و نمی توانید آنها را باز کنید از موکت شویی در منزل استفاده نمایید. ما در شرکت همسایه تمام سرویس کار های خود را برای شستشوی موکت آموزش داده ایم و آماده ارائه خدمات تخصصی در محل می باشیم. موکت های خود را در منزل و یا محل کار خود به موکت شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا شستشو دهند.

 

شستشوی موکت ها در منزل چه ضرورتی دارد؟

موکت ها در منزل و محل کار در کمترین زمان بوهای مختلف به خود می گیرند. از بوی انواع غذا هایی که می ریزد یا حیوانات خانگی می باشد. حتی موکت ها بافتی چسبنده دارند و کلیه موها، پرز و گرد و غبار را به خود جذب می کنند. با توجه به این توضیحات موکت باید به صورت دوره ای و منظم شستشو شود. شاید برای شما سخت و دشوار باشد که از شرکت های خدماتی بخواهید که موکت ها را شستشو دهند. اما این کار را شرکت های موکت شویی خیلی بهتر و منظم انجام می دهند. موکت ها با توجه به دلایل گفته شده نیازمند شستشو هستند. در این هنگام از یک شرکت معتبر بخواهید تا موکت ها را با دستگاه های موکت شویی شستشو دهند. این دستگاه ها دارای مکنده های پرقدرت می باشند و پرز و موهای روی موکت را نیز جمع می کنند.

بهترین روش شستشوی در منزل

 

شستشوی موکت در منزل بدون دستگاه

اگر می خواهید که موکت های خود را در منزل شستشو دهید. یا اگر بدون نیاز به شرکت های خدماتی و موکت شویی موکت خود را در منزل شستشو دهید. بهترین راه و بهترین روش و بهترین نوع شستشو را به شما آموزش می دهم. می توانید یک لگن نصف از آب ولرم را در کنار خود داشته باشید. مقداری به اندازه حجم لگن شامپو فرش بریزید و آن را با دست کامل هم بزند تا کف کند. از یک گونی جای برنج برای سابیدن استفاده نمایید. کف روی آب داخل لگن را با دست روی موکت بریزید.

اما به هیچ عنوان موکت را با آب خیس نکنید. بعد کف های ریخته شده را روی موکت بمالید تا جذب شود و آن را قشنگ بسابید. سه تا چهار ساعت روی آن راه نروید در و پنجره را باز کنید تا هوا بخود و بعد از این تایم از نحوه شستشوی خود لذت ببرید.

Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید