مبل شویی در دولت آباد تهران با دستگاه + قیمت ارزان

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه و مواد شوینده نانو با ارزان ترین قیمت انجام می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات مبل شویی با دستگاه و مواد خارجی صورت میگیرد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در دولت‌آباد (تهران) به صورت حرفه ای و ویژه توسط تیم قالیشویی همسایه پذیرفته می شود.

برای شستشوی مبل در خیابان دولت آباد می توانید با متخصص های شرکت مبل شویی همسایه تماس بگیرید. برای دریافت خدمات خشکشویی در محل در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید.

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه 

مبل شویی در دولت آباد تهران یکی از محله های تحت پوشش شرکت ما می باشد. برای شستشوی مبل در محدوده شهرک دولت آباد می توانید با مبل شویی همسایه در نزدیکی خود تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در محل به صورت تخصصی و با ضمانت انجام خواهد شد. مبل و صندلی از آن دسته وسایلی هستند که در همه خانه ها وجود دارد.

می توان گفت که همه از مبل و صندلی در منزل برای نشستن، استراحت کردن استفاده می کنند. ما شستشوی مبل در دولت آباد را با دستگاه در منزل با مواد شوینده نانو درجه یک و استاندارد انجام می دهیم. شستشوی مبل جزو تخصص های اصلی شرکت ما می باشد. ما تمام سرویس کار های خود را در محل برای شستشوی انواع مبل آموزش داده ایم و این خدمات را به صورت ویژه انجام می دهیم.

می توانید بعد از اینکه مبل ها کثیف شد با نزدیک ترین شعبه ما در دولت آباد تهران تماس بگیرید.

از آنجایی که دارای چندین شعبه و تعداد زیادی نیرو هستیم، در هر زمانی که شما نیاز به مبل شویی در منزل دولت آباد داشته باشید ما در کمترین زمان ممکن نیروها را به محل شما اعزام می کنیم.

خشکشویی مبل در دولت آباد

مبل شویی در منزل دولت آباد با دستگاه چقدر زمان نیاز دارد؟

شستشوی مبل در منزل با دستگاه زمان زیادی نیاز ندارد. متخصص های ما شستشوی مبل را در کمترین زمان و بدون ریزش آب و کثیف کاری در محل انجام می دهند. اگر بخواهید که مبل های خود را در منزل بدون دستگاه و بدون متخصص شستشو دهید به زمان زیادی نیاز دارید.

مبل هایی که به صورت سنتی شستشو می شود به زمان زیادی برای خشک شدن نیاز دارد. اما اگر مبل های خود را به یک متخصص بسپارید تا آن را با دستگاه خشکشویی مبل شستشو دهد کمتر از یک ساعت انجام می شود. این مبل ها که با دستگاه شستشو می شود در کمتر از سه چهار ساعت قابل استفاده می باشد.

موکت شویی در دولت آباد با دستگاه

خدمات موکت شویی در دولت آباد یکی از پرطرفدار ترین خدمات خشکشویی ما می باشد. ما در منزل با دستگاه شستشوی انواع موکت های معمولی و چسبیده را انجام می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی در محل در کمترین زمان انجام می شود. این روز ها همه خانم ها از موکت در زیبایی و دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. موکت شویی جزو خدماتی است که برای همه خانه ها مورد استفاده می باشد.

موکت ها برای زیبای خانه و شرکت می باشد. صاحبان شرکت ها از موکت برای اتاق های مخصوص و مهم استفاده می کنند. حتی می توان گفت که خیلی ها از موکت برای کل سالن ها نیز قابل استفاده است. این موکت ها با توجه به استفاده زیاد و دائمی در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. موکت ها بعد از کثیف شدن نیاز به شستشو دارند و باید برای شستشوی آن از یک متخصص درخواست خدمات کرد.

موکت شویی در دولت آباد تهران توسط شرکت قالیشویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص برای شما انجام خواهد شد. همسایه دارای کادری منظم و متخصص می باشد که برای شستشوی انواع موکت های ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات می باشد. موکت های خود را به متخصص های همسایه در دولت آباد بسپارید تا شستشو دهند. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در کمترین زمان با ارزان ترین قیمت می باشد.

شستشوی خوشخواب در دولت آباد تهران

شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون انجام می شود. در زمان های گذشته مردم برای شستشوی خوشخواب خیلی مشکل داشتند. آنها برای شستشوی خوشخواب ها باید آن را به پشت بام و یا حیاط خانه می بردند تا شستشو دهند. این کار هم وقت گیر بوده و هم باعث آسیب جدی به خوشخواب می شود. اما این روز ها دیگر نیازی به این کار سخت و نه چندان حرفه ای نیست. ما شستشوی تشک خوشخواب بزرگ و کوچک را با دستگاه شستشو می دهیم.

شستشوی تشک خوشخواب در دولت آباد با دستگاه در منزل و آپارتمان شما انجام می شود. دیگر نگران شستشوی خوشخواب های خود نباشید چون ما با دستگاه در محل شستشو این خدما را به شما ارائه می دهیم. نیازی ندارد که خوشخواب خود را جا به جا کنید. ما با دستگاه بر روی تخت شستشوی انواع تشک تختخواب را انجام می دهیم. خوشخواب همانند هر وسایل دیگر نیاز به نظافت و شستشو دارد. ما حداقل یک سوم از عمر خود را در خواب هستیم باید جای خواب خود را بیشتر از هر چیزی نظافت کنیم. یکی از مهمترین آنها شستشوی تشک تخت می باشد.

شستشوی مبل در دولت آباد

قیمت مبل شویی در دولت آباد تهران

قیمت مبل شویی در دولت آباد امروز طبق نرخ نامه اعلام شده انجام می شود. بسیاری از افراد شخصی به دلیل نداشتن شرکت و قابل دسترس نبودن با قیمت ارزان تر اقدام به شستشوی مبلمان با مواد شوینده بی کیفیت می کنند. ما در مرکز قالیشویی همسایه تضمین کیفیت را به شما می دهیم و ارزان ترین قیمت مبل شویی دولت آباد را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

قیمت شستشوی مبل و موکت در منزل دولت آباد با دستگاه طبق تعرفه اتحادیه میباشد. مبل شویی همانند هر شغل دیگر و همانند هر صنف دیگر دارای اتحادیه می باشد. ما تعرفه و نرخ نامه خود را از اتحادیه استان تهران دریافت می کنیم.  اتحادیه هر سال یک بار تعرفه شستشو و خدمات مبل شویی را افزایش می دهد و به مراکز مجاز و رسمی که پروانه کسب دارند، اعلام می کند. ما در طول سال با توجه به اینکه عضو رسمی اتحادیه هستیم قیمت و تعرفه را طبق قانون اتحادیه انجام می دهیم.

خدمات در دولت آباد قیمت (تومان)
مبل 5 نفره 350,000
مبل 7 نفره 500,000
مبل 9 نفره 600,000
خوشخواب 350,000
موکت 25,000

درباره دولت آباد تهران

محله دولت‌آباد یکی از محله‌های استان تهران است و در محدوده جنوب شرقی پایتخت قرار گرفته است. همچنین در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان و در کنار بزرگراه امام علی قرار گرفته است. دولت آباد نسبت به سایر مناطق جنوب تهران از منظر فرهنگی، رفتار مردمی و بافت شهری در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد. همچنین لازم است بگوییم که در کنار شهرک دولت‌آباد، محله‌ هایی همچون شاه عبدالعظیم و مشیریه قرار دارد.

مبل شویی در محله دولت آباد تهران شامل تمامی مناطق اطراف نیز می شود. بنابراین برای استفاده از خدمات شستشوی مبلمان، موکت، خوشخواب، صندلی، تابلو فرش و … می توانید با شماره تلفن تماس دفتر مرکزی قالیشویی همسایه تماس بگیرید. نیرهای ما از نزدیکترین شعبه به منزل شما ارسال خواهند شد.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید