مبل شویی در اذری | مبل شویی در یافت اباد | مبل شویی خوب

قالیشویی و مبل شویی

مبل شویی و قالیشویی تهران

شستشوی مبل در منزل 

مبل شویی در اذری و در یافت آباد یکی از بهترین مبل شویی های در غرب می باشد .

بهترین مبل شویی در اذری در نزدیکی و همسایگی شما شستشوی انواع مبل در محل با دستگاه

برای شستشوی مبل در محل با دستگاه توسط کادری منظم، مجهز، مجرب ، استاد کار و متخصص در زمینه مبل شویی و قالیشویی در محل می باشد و با دستگاه های پیشرفته و بهترین نوع مواد شویند شستشوی انواع مبل، موکت، پتو، خوشخواب، صندلی نهارخوری، صندلی ماشین و انواع کف پوش های مهدکودک و باشگاه ها در محل برای دسترسی به مبل شویی در اذری و یافت اباد با نزدیکترین قالیشویی و مبل شویی محل خود مبل شویی همسایه تماس بگیرید تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه دهند .

مبل شویی در اذری

مبل شویی در اذری

شستشوی فرش در منزل با دستگاه

برای شستشوی آسان و بی دردسر برای فرش های خود در منزل از مبل شویی در اذری خدمات بگیرید اگر فرش های شما کمی چرک شده و نمی خواهید که هزینه زیادی بپردازید و آن را به کارگاه قالیشویی بفرستید بهترین راه آن است که شستشوی فرش خود را به یک مبل شویی معتبر بسپارید تا فرش را در منزل با دستگاه کامل شستشو دهد و ترو تمیز تحویل می گردد شستشوی فرش در منزل با دستگاه راداکتور و مواد شوینده نانو در چند مرحله ساده انجام می گیرد و با وارد شدن متخصص برای شستشوی فرش در منزل فرش را از سمت خواب فرش کامل جارو می کند و بعد از آن فرش را با دریل شستشو می دهد و با دستگاه مکنده آب و کثیفی روی فرش را جمع می کند تا کامل خشک گردد و فرش بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد .

دستگاه مبل شویی 

  • یک دریل فرچه ای که برای شستشوی مبل و فرش در منزل طراحی شده است .
  • یک مخزن آب تمیز برای مخلوط کردن آب و مواد شوینده
  • یک مخزن بزرگ برای جمع کردن آب و مواد شوینده و چرک های روی مبل با مکندگی پر قدرت
مبل شویی در اذری

مبل شویی در اذری

شستشوی خوشخواب در محل 

در مورد شستشوی خوشخواب برای خیلی از مشتریان عزیز سوالاتی پیش می آید از قبیل آیا خوشخواب را برای شستشو به کارگاه ها باید فرستاد؟ آیا خوشخواب را کامل باید خیس کنند؟  خوشخواب بعد از شستشو چقدر زمان نیاز دارد که خشک شود ؟ برای جواب اینگونه سوالات و این سوالات پرسیده شده جوابش را کامل توضیح می دهیم برای شستشوی خوشخواب و یا تشک تخت خود دیگر نگران نباشید چون با به بازار آمدن دستگاه های مکانیزه مبل شویی ما در منزل و روی تخت بدون جا به جایی تشک خوشخواب را تخصصی شستشو می دهیم و برای خشک کردن آن هم نیازی نیست که تشک خود را به پشت بام یا حیاط ببرید تا در هوای آزاد خشک شود فقط کافیست که گوشه ای از تشک خود را کج روی پایه تخت قرار دهید تا هوا از زیر آن رد شود و هوا بخورد بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد .

قیمت مبل شویی در اذری

برای شستشوی مبل های خود در اذری و یافت اباد و در تمام نقاط تهران می توانید قیمت مبل خود را از لیست پایین نگاه کنید.

و قیمت های مبل شویی در اذری را با مبل شویی های معتبر دیگر مقایسه کنید.

در صورت درخواست متخصص برای شستشوی مبل با شماره های محل خود تماس بگیرید .

مبل شویی در اذری

قیمت مبل شویی در تهران

ما در همسایگی شما شعبه فعال داریم .

مبل ها و قالی های خود را به مبل شویی ها و قالیشویی های مجاز بسپارید .

راه را بر خود دور نکنید و به همسایه خود اعتماد کنید .

شماره تماس مبل شویی در اذری و یافت اباد

66277411     —     66192250

66378500   —   66886298

Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید