مبل شویی در سقز با دستگاه

مبل شویی خوب در سقز

مبل شویی در سقز با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی مبل می باشد. برای شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در شهرستان سقز با ما در تماس باشید. بهترین و با کیفیت ترین نوع مواد شوینده برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه انجام می شود. مبل های خود را به شرکت های متخصص و با تجربه بسپارید. مبل شویی همسایه با سال ها تجربه در شهر سقز دارای متخصص های آموزش دیده و مجرب دارد. اگر در شهرستان سقز هستید در هر منطقه یا محله از سقز که باشید ما همسایه شما هستیم. برای دریافت خدمات در این شهرستان سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید. یا می توانید با شماره تماس 09902044020 تماس بگیرید.

شماره مبل شویی در سقز

مبل شویی در سقز با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته از وسایلی است که در تمامی منزل ها و شرکت ها وجود دارد. این روز ها دیگر همه برای نشستن، تماشای فیلم و سریال و استراحت کردن از مبل استفاده می کنند. در تمام خانه ها و شرکت ها مبل وجود دارد و قابل استفاده و پر کاربرد می باشد. این مبل و صندلی به دلیل استفاده مداوم و همیشگی در معرض کثیفی و آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد. مبل و صندلی در منزل حداقل در سال یکی دو بار نیاز دارد تا شستشو شود. همانطور که ما وسایل منزل را برای اینکه تمیز شوند شستشو می کنیم مبل هم نیاز به نظافت دارد. این کار و خدمات را باید به یک متخصص بسپارید تا مبل ها را در منزل و محل کار تمیز شستشو دهند.

مبل شویی همسایه در سقز دارای سابقه ای درخشان می باشد. ما در شهرستان سقز دارای سرویس کار های متخصص در زمینه شستشوی مبل داریم. این متخصص ها با تجربه ای بالا در شستشوی مبل و برای این خدمات آموزش دیده اند. می توانید مبل های خود را با خیال راحت به متخصص های ما بسپارید تا همیشه مبل هایی عاری از هر گونه کثیفی و آلودگی داشته باشید. شرکت مبل شویی همسایه خدمات خود را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهد و بابت خدمات ارائه شده کارت ضمانت به مشتری می دهد و کاملا خدمات ما تضمین شده و با کیفیت می باشد.

شستشوی مبل در منزل سقز 

شستشوی مبل در منزل یک تخصص و یک حرفه می باشد. این خدمات را نباید به کسانی که در این حرفه نیستند و تخصصی ندارند نسپارید. در هنگام انتخاب شرکت برای شستشوی مبل های خود خیلی دقت کنید و مبل شویی خوبی را برای شستن مبل های خود در سقز انتخاب نمایید. در زمان های قدیم مبل فقط برای مهمانی ها و مراسم ها استفاده می شدند. بعد از مراسم بر روی مبل ها یک ملافه یا یک پارچه سفید می کشیدند تا کثیف نشوند. دلیل اصلی این کار این بود که اگر مبل ها کثیف و یا لکه دار می شدند باید پارچه آن را عوض می کردند که این هزینه ای خیلی زیاد برای مشتریان بود.

اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی و یا دستگاه راداکتور  این کار ها خیلی آسان شده است. مبل شویی ها در منزل کمتر از یک ساعت مبل را شستشو می دهند. شستشوی مبل با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام می شود و می توانید در سال حداقل یکی دو بار مبل های خود را تمیز کنید. برای شستشوی مبل های خود در منزل با دستگاه می توانید آدرس خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت نمایید. یا می توانید با شماره همراه بالا تماس بگیرید و خدمات با کیفیت را از متخصص های ما بخواهید.

خشکشویی مبل در سقز

شستشوی مبل در منزل با دستگاه چگونه انجام می شود؟

دستگاه شستشوی مبل در منزل یک ابزار خیلی مهم و حساس برای شستشوی مبل در منزل و محل کار است. این دستگاه نیاز به آموزش و نیاز به تجربه دارد. دستگاه برای کسانی که آموزش دیده اند خیلی آسان و کاربردی می باشد. این دستگاه برای تمیز کردن انواع مبلمان های ایرانی و خارجی می باشد. دستگاه مبل شویی دارای یک مخزن آب، یک دریل با دو فرچه که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد. یک دستگاه مکنده با دو یا سه موتور پر قدرت برای جمع آوری آب و مواد شوینده استفاده شده بر روی مبل می باشد. متخصص های مبل شویی با دریل فرچه ای مبل را کامل شستشو می دهند و با دستگاه راداکتور آب و کف روی مبل را خشک می کنند. این دستگاه برای متخصص ها خیلی آسان می باشد و برای مبل نیز مفید است و از نفوذ آب به داخل مبل نیز جلوگیری می کند.

بهترین مبل شویی در سقز 

بهترین مبل شویی در سقز با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزافون می باشد. برای شستشوی مبل های خود در سقز بهترین مبل شویی را انخاب نمایید و خدمات خشکشویی خود را به آنها بسپارید. مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص در چند شهر بزرگ ایران همزمان فعالیت می کند. ما در هر شهر سرویس کار های متخصص و با تجربه داریم که می توانید خدمات خشکشویی خود را به آنها بسپارید. مبل هم همانند فرش که در منزل جارو نیاز دارد و باید جارو شود تا گرد و غبار های روی آن را از بین ببرد تا هنگام شستشو مبل کدر نشود.

مبل و صندلی جزو لوازم لوکس در منزل می باشد که نیاز به مراقبت دارد و باید نظافت شود. خانم های خانه دار و با سلیقه برای زیبایی خانه خود از مبل استفاده می کنند و دکوراسیون منزل خود را با توجه به اثاث منزل ست می کنند. این اثاث خیلی مهم که برای نشستن و استراحت کردن نیز استفاده می شود و در اثر این استفاده های مکرر دچار کثیفی می شوند. اگر مبل ها کثیف شوند از زیبایی خانه نیز کم می شود و باید آن ها را تمیز کنید تا خانه ای همیشه زیبا داشته باشید. مبل های خود را به شرکت های متخصص و مجاز بسپارید.

انواع خدماتی که می توان با دستگاه مبل شویی در منزل انجام داد کدامند؟

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  • موکت شویی و خشکشویی انواع موکت در منزل و محل کار 
  • فرش شویی و قالیشویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه
  • خشکشویی خوشخواب و شستشوی تشک تخت و خواب در آپارتمان
  • شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، صندلی تالارها، نمایشگاه ها، سالن ها، سینما ها و …
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  • شستشوی انواع تابلو فرش های تزئینی، ابریشمی، گل ابریشمی، آنتیک و انواع تابلو های دستی و ماشینی 
  • شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی پشتی های کافه سنتی ها، باغچه ها و رستوران های سنتی 

مبل شویی ارزان در سقز

موکت شویی در سقز با دستگاه

موکت شویی در منزل یکی دیگر از خدمات خشکشویی در سقز می باشد. شستشوی انواع موکت های معمولی و موکت های چسبیده با دستگاه و مواد شوینده تگزافون به صورت تخصصی می باشد. دستگاه موکت شور برای شستشوی موکت در هر متراژی که باشد انجام می شود و شستشو می دهد. این روز ها شرکت های بافنده موکت موکت های زیادی با تنوع بالایی و طرح های مختلف می بافند و به بازار می فرستند. به دلیل طرح های زیبا و رنگاو رنگ خانم ها برای زیبای خانه خود و اتاق ها از آن استفاده می کنند. حتی مدیر های با سلیقه برای کف راه رو ها و اتاق های شرکت خود از موکت استفاده می کند. تا شرکت نمای زیبا و فوق العاده ای داشته باشد.

موکت ها هم در منزل و هم در شرکت ها و سالن ها به دلیل رفت و آمد و استفاده مداوم در معرض کثیفی می باشد. ما با دستگاه می توانیم شستشوی موکت های شما را بدون جا به جایی شستشو دهیم. این شستشو برای موکت های چسبیده خیلی عالی می باشد و نیازی نیست که آن را جمع کنید و با هزینه های خیلی زیاد برای نصب و شستشو خود را اذیت کنید. دستگاه موکت شویی شستشو را به راحتی انجام می دهد. و کاملا تمیز می کند و بعد از چهار ساعت قابل استفاده می باشد.

چه موکت هایی با دستگاه در محل شستشو می شود؟

  1. انواع موکت های معمولی در منزل و محل کار 
  2. انواع پالاز موکت های معمولی و طرح دار 
  3. انواع موکت های چسبیده در منزل و محل کار 
  4. شستشوی انواع موکت های خارجی 
  5. شستشوی موکت های سالن ها، نمایشگاه ها، نمازخانه ها، مسجد ها،شرکت های دولتی و خصوصی
  6. انواع موکت های ضخیم و نازک 
  7. موکت های کبریتی 
  8. موکت های پرز بلند
  9. موکت های چمن مصنوعی 

فرش شویی در خانه سقز

فرش شویی در منزل بدون ارسال به کارخانه یکی دیگر از تخصص های ما می باشد. ما در منزل با دستگاه موکت شویی شستشوی انواع فرش ها را به راحتی انجام می دهیم و کامل تمیز می کنیم. اگر وقت کافی برای شستشوی فرش های خود ندارید.  یا نمی خواهید که هزینه های زیادی برای شستشو در قالیشویی پرداخت کنید. یا به دلیل اینکه فرش ها در کارخانه قالیشویی حداقل سه روز زمان لازم دارد و خطرات زیادی هم پیش می آید. می توانید با خیال راحت آن را به متخصص های خشکشویی فرش در منزل بسپارید.

شرکت همسایه شستشوی انواع فرش در خانه را با دستگاه و مواد شوینده شستشو می دهد. ما این شستشو را به عنوان یک خدمات تخصصی و با کیفیت می شناسیم و تضمینی انجام می دهیم. دستگاه موکت شویی همانند شستشوی موکت ها فرش را کامل با دستگاه فرچه ای شستشو می دهد. یک دستگاه دیگر با دو موتور پرقدرت آب و کف و مواد شوینده روی فرش که برای شستشو استفاده شده است را جمع می کند. فرش ها بعد از شستشو سه الی چهار ساعت زمان نیاز دارد تا کامل خشک شود و قابل استفاده باشد. فرش های خود را با دستگاه در محل به متخصص های همسایه بسپارید. راه را بر خود دور نکنید و فرش های خود را به متخصص های ما بسپارید.

کدام فرش ها را می توان در منزل با دستگاه شستشو داد؟

  • شستشوی انواع فرش های دستبافت معمولی و کرم
  • شستشوی انواع فرش های تبریز، کاشان، تکاب، قم، مشهد و می توان گفت کلیه فرش های دستی 
  • شستشوی انواع فرش های گل ابریشم، تمام ابریشم، آنتیک و فرش های گیاهی 
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی معمولی و ایرانی 
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی خارجی 
  • شستشوی فرش های بلژیکی، ترک، ابریشمی و ماکارونی 

شستشوی مبل در سقز

خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه در سقز

شستشوی تشک خوشخواب و خشکشویی تشک تخت و خواب در منزل با دستگاه می باشد. ما شستشوی تمامی تشک های خوشخواب و تخت را در محل با دستگاه بدون جا به جایی انجام می دهیم. خوشخواب و تشک از آن دسته از لوازم منزل می باشد که نیاز به مراقبت و نظافت بیشتر دارد. ما حداقل یک سوم از عمر خود را بر روی تشک های خوشخواب در حال استراحت و خواب می باشیم. اگر بخواهیم که یک خواب راحت و رویایی داشته باشیم باید تشک های تمیز و بدون بو داشته باشیم. این کار توسط متخصص های همسایه در محل شما با هزینه ای خیلی کم انجام می شود.

در زمان های گذشته برای شستشوی تشک ها باید آن را به پشت بام یا حیاط خانه می بردیم تا شستشو دهیم. اما این کار باعث از بین رفتن پارچه خوشخواب و کم شدن عمر آن بود. به دلیل کامل خیس کردن خوشخواب و نفوذ آب به داخل آن باعث زنگ زدن فنر ها می شد و در نهایت از بین رفتن پارچه تشک می شد. اما این روز ها با دستگاه راداکتور دیگر نیازی به جا به جایی خوشخواب نداریم و نیاز نیست که آن را در آب غرق کنید. دستگاه خشکشویی به صورت تخصصی توسط متخصص شستشو می شود و با دستگاه مکنده خشک می کنند. بعد از شستشو یک نم باقی ماتنده نیازی به هموای آزاد ندارد و فقط با کمی کج قرار دادن بر روی تخت بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

آیا دستگاه مبل شویی به تشک های خوشخواب آسیب وارد می کند؟

دستگاه مبل شویی یا بهتر بگویم دستگاه راداکتور به گونه ای طراحی شده است که کلی خدمات می توان با آن انجام داد. مثلا می توان شستشوی انواع تشک های تخت و انواع موکت ها و انواع صندلی ها را به راحتی با آن شستشو داد. ما با این دستگاه مبل شویی شستشوی انواع خوشخواب ها را به راحتی تمیز می کنیم و تمام لکه های روی آن را با این دستگاه از بین می بریم. اما این دستگاه همان قدر که برای شستشو مفید و خوب می باشد همان قدر نیز خطر دارد. اگر کسی که با دستگاه کار می کند وارد و آموزش دیده نباشد به خوشخواب آسیب جدی وارد می کند. ما متخصص ها و پرسنل خود را برای انجام این کار آموزش داده ایم. وقتی یک متخصص شستشوی خوشخواب را انجام می دهد علاوه بر تمیزی به طول عمر خوشخواب نیز کمک می کند. دستگاه مکنده از رطوبت به داخل خوشخواب و زنگ زدن فنر ها جلوگیری می کند.

قیمت مبل شویی و خدمات موکت شویی در سقز 

قیمت شستشوی مبل و موکت در شهرستان سقز با توجه به تعرفه همان شهر می باشد. شستشوی کلیه مبل ها و موکت ها در خانه از طرف اتحادیه اعلام می شود. نرخ نامه و تعرفه اتحادیه سالی یک بار عوض می شود و به شرکت های مجاز و معتبر اعلام می گردد. ما با توجه به مجاز بودن و عضو رسمی اتحادیه طبق قانون و تعرفه اتحادیه خدمات خشکشویی انجام می دهیم. می توانید با قیمت های مصوب و نرخ نامه اتحادیه مبل، فرش، موکت و خوشخواب های خود را به ما بسپارید.

قیمت شستشوی مبل و موکت با توجه به تعداد و نوع آن نیز می باشد. این قیمت ها برای سال 1401 می باشد و ما این نرخ نامه را از اتحادیه دریافت کرده ایم و طبق آن خدمات ارائه می کنیم. شما می توانید تعرفه ما را در قسمت قیمت ها مشاهده کنید. بعد از مشاهده قیمت های ما را با شرکت های معتبر و مجاز مقایسه کنید. بعد از آن می توانید برای رزرو آدرس خود را در سایت ما به صورت رایگان ثبت نمایید. یا می توانید برای استعلام قیمت با شماره ما تماس بگیرید. با عالی ترین کیفیت و مواد شوینده درجه یک و ارزان ترین قیمت خدمات خشکشویی دریافت نمایید.

نحوه شستشو در منزل شستشو با دستگاه راداکتور
قیمت شستشوی مبل هر یک نفر 50 هزار تومان
قیمت برای سال 1401 می باشد
نحوه ارتباط با شرکت ثبت سفارش و تماس تلفنی
شماره تماس ما 09902044020

مبل شویی در سقز

عواملی که در افزایش قیمت شستشو تاثیر گذار است کدامند؟

  • نوع و جنس مبل ها به صورت خارجی بودن یا ایرانی بودن آن 
  • تعداد مبل ها یعنی چند نفره بودن ست ها هفت نفره یا نه نفره و حتی بیشتر یا کمتر 
  • نوع شستشوی مبل خشکشویی یا بخار شویی یا به صورت سنتی 
  • نوع مواد شوینده برای شستشوی مبل ( شامپوی معمولی، شامپوی درجه یک، شامپوی خارجی و مواد نانو)
  • نوع شستشوی درخواستی مشتری یعنی شستشوی ویژه
  • تعداد تشک های روی مبل و پتی های مبل که از مبل جدا می شود
  • تعداد کوسن های اضافه روی مبل
  • نوع پاف ها و عسلی های پارچه ای 
  • لکه گیری با مواد نانو پاکر و نانو سان

شستشوی مبل در منزل سقز چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده در منزل زمان زیادی لازم ندارد. اما اگر بخواهید که شستشوی مبل های خود را در منزل خود به صورت سنتی انجام دهید زمان زیادی لازم دارد. می توانم بگویم که شستشو به صورت سنتی حداقل نصف روز یا بهتر بگویم یک روز وقت شما را می گیرد. حتی می توان گفت که شستشوی مبل در منزل به صورت دستی بدون دستگاه هیچ گاه مبل را به خوبی تمیز نمی توان کرد. بعد از کلی خستگی انتظاری که از کار خود داشتید شما را خسته تر می کند. اما اگر بخواهید که شستشوی مبل های خود را به یک متخصص در منزل بسپارید. برای شستشوی یک دست مبل کمتر از یک ساعت زمان می خواهد تا مبل را شستشو دهد و آن را تمیز کند. در کمترین زمان بهترین شستشو را از یک متخصص حرفه ای در مبل شویی بوکان داشته باشید. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید