قیمت خرید دستگاه مبل شویی پیشرفته + انواع مدل

انواع دستگاه های مبل شویی

شرکت های تولیدی و صنعتی در تهران که دستگاه های شستشوی مبل را تولید می کنند با برند های مختلفی وجود دارد. دستگاه مبل شویی پیش رفته را می توان در دو تیپ مبل شویی صنعتی حرفه ای و مبل شویی دریلی با امکانات بروز و متنوع با توجه به نیاز مشتریان و شرکت های خدماتی می باشد. هر دو مدل دستگاه به صورت حرفه ای می باشد و این دستگاه ها برای شستشوی انواع مبلمان قابل استفاده می باشد.

متخصص هایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند می توانند برای شستشوی انواع مبل، موکت، فرش و تشک خوشخواب از آن استفاده نمایند. این دستگاه به گونه ای کارایی آن راحت می باشد که خانم های خانه دار نیز می توانند با آن کار کنند. قیمت این دستگاه ها به صورت ویژه و مناسب می باشد و خیلی مناسب و منصفانه می باشد.

دستگاه مبل شویی صنعتی

دستگاه مبل شویی صنعتی یک دستگاه شستشو و نظافت تخصصی می باشد. این دستگاه با عملکردی عالی جهت شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل می باشد. همچنان از این دستگاه می توان برای سطوح کاشی و سرامیک استفاده کرد. این دستگاه ها را می توان با قیمت مناسب و ارزان از شرکت های معتبر مانند عیسی خریداری کرد. شستشوی دستگاه ها به صورت فرچه ای بر روی پارچه مبل می باشد و به هیچ عنوان به مبل یا پارچه آن آسیب وارد نمی کند.

این دستگاه آب و مواد شوینده را به صورت هماهنگ و همزمان بر روی سطح مبل قرار می دهد. فرچه به صورت حرفه ای و بدون کثیف کاری و پاشیدن به اطراف می توان شستشو را انجام داد. حتی این دستگاه دارای موتور مکنده می باشد که آب و مواد شوینده استفاده شده را از سطح مبل برداشت می کند و آن را تا حدی خشک می کند. این مکنده با توجه به تولید آن دارای یک موتوره، دو موتوره و سه موتوره می باشد. کاری این موتور ها هرچه تعداد آنها بالا باشد قدرت بیشتری در خشک کردن و جمع کردن آب می باشد. اما برای کسانی که می خواهند آن را در منزل خود استفاده کنند از یک موتوره به دلیل سبک بودن آن راحت تر می باشد توصیه می شود.

  1. ست دریل و سری قابل استفاده برای مبل شویی به صورت حرفه ای
  2. ست و پارویی تخصصی و بزرگ برای موکت شویی
  3. ست کامل و متعلقات جاروبرقی صنعتی
  4. ست کامل به صورت سه دستگاه ترکیبی در یک دستگاه بخار شور

خرید دستگاه مبل شویی

لوازم جانبی دستگاه مبل شویی صنعتی

می توانید هنگام خرید از لوازم اضافه نیز داشته باشید. خیلی از لوازم های دستگاه مبل شویی در هنگام کار خراب می شوند و باید تعویض گردد. این لوازم به منظور استفاده تخصصی تر از از دستگاه های مبل شویی طراحی و تولید شده اند. این لوازم شامل یک سری مبل شویی و موکت شویی در محل، یک لوازم جاروبرقی صنعتی و لوازم اضافه برای دریل که در اثر خیس شدن شفت آن زنگ می زند و نیاز به تعویض دارد.

این لوازم جهت سهولت و صحت عملیات شستشوی مبل و موکت می باشد. در صورتی که شما خدمات مبل شویی را به صورت حرفه ای انجام می دهید باید این لوازم را همراه دستگاه خریداری نمایید تا هنگام کار لنگ نمانید. اما اگر برای منزل خود می خواهید استفاده کنید دستگاه دوام بالایی دارد و می توانید فقط از وسایل اولیه آن استفاده کنید.

قیمت دستگاه مبل شویی در تهران

قیمت دستگاه مبل شویی در سال 1402 به بالای هشت میلیون رسیده است. این دستگاه به دلیل طرفدار زیاد و پر در آمد بودن آن خریدار زیادی دارد. دستگاه مبل شویی دریلی این روز ها خیلی سر و صدا کرده و طرفداران آن از روش کار با آن راضی هستند. شستشو با این دستگاه خیلی راحت و مقرون به صرفه می باشد. البته کارای این دستگاه خشکشویی در نوع خود جالب توجه می باشد. علاوه بر شستشوی مبلمان می توانید از این دستگاه برای شستشوی مبل و فرش نیز استفاده کرد. ما با این دستگاه دریلی خشکشویی خوشخواب یا شستشوی تشک تخت و خواب را بدون جا به جایی در منزل شستشو می دهیم.

اگر چه هنگام شستشوی فرش و موکت در منزل با دستگاه همانند شستشوی قالیشویی نمی باشد اما بسیار راحت و ارزان است. شستشو با دستگاه در منزل برای کسانی که وقت کافی برای شستشوی مبل، فرش و موکت ندارند خیلی مناسب است. می توانید این دستگاه را با قیمت خوب و ارزان خریداری کنید و برای همیشه از آن در ساعات آزاد و آف خود استفاده نمایید. یا می توانید آن را به یک شرکت متخصص بسپارید تا در کمتر از یک ساعت شستشوی مبل و موکت را برای شما در خانه انجام دهند.

فروش دستگاه مبل شویی به قیمت کارخانه

خیلی از شرکت های معتبر در تهران هستند که دستگاه های مبل شویی با قیمت مناسب ارائه می کنند. با توجه به اینکه خیلی ها در ایام نوروز و نزدیک شدن به سال جدید از دستگاه مبل شویی برای کسب روزی استفاده می کنند. آنها از این شرکت های تولید کننده با قیمت های مناسب و خیلی پایین دستگاه مبل شویی تهیه می کنند و برای شستشوی مبل آماده می شوند. با توجه به اینکه این شغل در ایام نوروز طرفدار زیاد دارد شرکت های فروشنده دستگاه مبل آن را با قیمت مناسب و حتی با قیمت ارزان به کسانی که از این دستگاه کسب روزی می کنند می فروشند.

مبل شویی با دستگاه

 

دستگاه مبل شویی برای کارهای مختلف

در دنیای امروزی برای شستشوی فرش ها، موکت ها، مبل های منزل و اداره، انواع موکت های چسبیده، قالی و قالیچه و حتی تشک های خوشخواب و تشک بچه ها را می توان با دستگاه شستشو داد. برای شستشوی مبل در منزل از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود. این دستگاه ها نیز برای خود انواع مختلفی دارد که قدیمی ترین و بهترین نوع آن دستگاه دریلی می باشد. این دستگاه در بازار و شرکت های تولید کننده بسیار موجود می باشد. می توانید با قیمت مناسب از خود کارخانه آن را دریافت نمایید.

مجموعه بزرگ قالیشویی همسایه دارای پرسنل متخصص در زمینه شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش می باشد. تیم ما بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها را در اختیار دارد که این خدمات را به صورت کاملا حرفه ای برای مشتریان خود انجام می دهد.

در صورت نیاز به خدمات مبل شویی در منزل تهران شرکت قالیشویی همسایه با دستگاه های پیشرفته، بالاترین کیفیت را برای شما تضمین می کنیم.

مبل شویی با دریل و فرچه

این دستگاه چون از قدیم در ایران رایج بوده و از سال 1345 از آن استفاده می شده است. این روز ها همه شرکت های خدماتی و قالیشویی ها برای شستشوی مبل از آن استفاده می کنند و خیلی مناسب می باشد. خیلی ها در منزل خود از این دستگاه ها استفاده می کنند و ما به عنوان متخصص در این زمینه این نوع شستشو و روش کار با این دستگاه را به صورت ویژه پیشنهاد می کنیم.

بهترین دستگاه فرش شور در خانه با قیمت ارزان

معرفی خرید انواع سرامیک و فرش شویی خانگی و صنعتی مدل های برقی و شارژی با برند های کاچر و بوش پیشنهاد می شود. از نوع فرش شویی و سرامیک شور پارس خزر نیز می توانید استفاده نمایید. با قیمت های ارزان و مناسب و کیفیت بالا از میان پرفروش ترین مدل های معروف ایرانی و خارجی جهت تمیز کردن انواع فرش، موکت، سرمایک به صورت راحت و ویژه می توانید استفاده نمایید. برای خرید آسان دستگاه خود را با قیمت ارزان و مناسب از کارخانه های تولیدی خریداری نمایید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید