مراحل شستشوی مبل در منزل چگونه است؟

مراحل مبل شویی

مراحل شستشوی مبل در منزل برای شستشوی مبل ها و برای کلیه مبل ها می باشد. همانگونه که ما قصد داریم در این مقاله کامل و به صورت اصولی شستشوی مبل در منزل را توضیح دهیم. برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده با ما همراه باشید. مراحل شستشوی مبل با توجه به دستگاه های جدید و مدرن امروز توضیح داده می شود. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه 

مبل  و صندلی در منزل با توجه به زندگی مدرن امروزی در تمام خانه ها دیده می شود. مبل فقط برای شهر نشینان یا شهرهای بزرگ نیست این روز ها دیگر در روستاها نیز از مبل استفاده می شود. مبل یک وسیله خیلی مهم و ضروری برای منزل می باشد که هم در زیبایی و دکوراسیون منزل نقش دارد. هم برای استراحت کردن، تلویزیون نگاه کردن و مهمانی ها از مبل استفاده می شود. مبل دیگر جزئی از زندگی ما شده و بدون آن زندگی مشکل می باشد. مبل ها در اثر استفاده مداوم و نشستن بر روی آنها دچار کثیفی و آلودگی می شوند. ما باید آنها را شستشو دهیم.

مبل با توجه به اینکه یک وسیله برای استراحت و نشستن می باشد و در زیبایی خانه نقش زیادی دارد. بر اثر همین استفاده و گردو خاک و حتی می توان گفت دوده و آلودگی هوای کلان شهرها آنها را کثیف می کند. ما باید برای مبل های خود همانند شستشوی فرش و وسایل دیگر خانه به آنها نیز توجه کنیم. اگر مبل ها کثیف باشند از زیبایی خانه نیز می کاهد. در این صورت بهترین راه و به صرفه ترین راه برای تمیز کردن مبل ها شستشو با دستگاه می باشد. ما در ادامه تمام مراحل شستشوی مبل را در چند مرحله تخصصی به شما توضیح می دهیم.

مراحل شستشوی مبل

مراحل شستشوی مبل در منزل چگونه است؟

مراحل شستشوی مبل در منزل با توجه به دستگاه های مبل شویی و خشکشویی می باشد. این روزها خیلی از شرکت های خدماتی و اکثر قالیشویی ها از این دستگاه برای نظافت و شستشوی مبل در منزل و محل کار خود استفاده می کنند. شما می توانید برای شستشوی مبل های خود در منزل با بهترین روش و به صورت حرفه ای از این شرکت ها خدمات بخواهید. مبل شویی را باید به شرکت های متخصص و حرفه ای بسپارید تا این کار را با بهترین روش انجام دهند.

شستشوی مبل برای قالیشویی ما به عنوان یک تخصص به حساب می آید. ما در همین راستا شستشوی مبل را با بهترین و تخصصی ترین روش به صورت ویژه انجام می دهیم. اگر مبل های شما به هر دلیلی در منزل و یا محل کار شما کثیف شده است می توانید از خدمات ما در منزل استفاده کنید. برای شستشوی مبل با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید. از تخفیفات ویژه ما در محل برای خشکشویی مبل بهره مند شوید.

مرحله اول برای شستشوی مبل 

در مرحله اول بیشتر به درخواست مشتری بستگی دارد. در این مرحله باید مرکز مبل شویی را انتخاب نماید و این اولین مرحله و سخت ترین مرحله نیز می باشد. شما باید به دنبال یک مبل شویی خوب و معتبر که دارای تخصص کافی در زمینه خشکشویی مبل در محل باشد. حتی این مبل شویی بایدمجاز و عضو معتبر اتحادیه شستشوی مبل و فرش نیز باشد تا به راحتی بتوان به آن شرکت اعتمادکرد. بعد از انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص برای شستشوی مبل در سایت آنها سفارش ثبت کند. و یا با نزدیک ترین شعبه محل تماس بگیرد و از آنها خدمات بخواهد. بعد آن شرکت متخصص های خود را برای انجام امور شستشو به محل اعزام می کنند تا خدمات با کیفیت ارائه دهند.

مراحل خشکشویی مبل

مرحله دوم برای خشکشویی مبل

در مرحله دوم با ورود متخصص به محل و شناسایی و بررسی کامل مبل آماده به کار می شود. دستگاه های خود را برای شستشو و خشکشویی مبل آماده می کند. و مواد های مورد نیاز را در دستگاه های خود می ریزد. در این مرحله قبل از هر کاری سرویس کار ما برای تمیز کردن مبل از جارو برقی استفاده می کند. مبل به دلیل استفاده و نشستن بر روی آن و غذا ها و هله هوله هایی که بر روی مبل ریخته می شود باید جارو شود. مبل ها دارای شیار ها  و شکاف های هستند که گرد و خاک و آلودگی و حتی خیلی از آشغال ها را نیز در خود جایی می دهد. اگر این آشغال ها و آلودگی ها برای روی مبل جارو نشود. بعد از شستشو مبل کدر می شود. پس در این مرحله مبل باید صد در صد جارو شود و هیچ گرد و خاکی بر روی آن نباشد.

مرحله سوم برای مبل شویی

در این مرحله کار شستشو با دستگاه در خانه آغاز می شود. سرویس کار شروع به شستشوی مبل می کند. دستگاه های پیشرفته شرکت همسایه از نوع مدرن و تخصصی می باشد. این دستگاه ها دارای دو فرچه مخصوص برای شستشو می باشد که یکی متحرک و دیگری ثابت است. متخصص ما در منزل مبل را به صورت حرفه ای و ویژه با دستگاه دریلی شستشو می دهد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که شستشوی انواع مبل را می توان با آن انجام داد. این دستگاه قادر است تمام قسمت های مبل را به کلی شستشو دهد و تمیز کند. متخصص به صورت ویژه شستشوی مبل را با دستگاه انجام می دهد و لکه برداری می کند.

مرحله چهارم برای شستن مبل در محل

این مرحله همان طور که می دانید مرحله پایانی می باشد. ما بعد از شستشو و تمیز کردن کامل مبل آنها را با دستگاه خشکشویی و آبگیری می کنیم. بعد از اطمینان حاصل کردن از تمیز شدن مبل ها نوبت دستگاه مکنده می باشد. این دستگاه دارای دو موتور پرقدرت می باشدکه تمام آب و کف یا همان مواد شوینده روی مبل را کامل وکیوم می کند. تمام آب و مواد شوینده که برای شستشو بر روی مبل استفاده شده است را مکنده می کندو در مخزن خود ذخیره می نماید. بعد از خشکشویی و مکنده شدن مبل ها مراحی شستشوی مبل به پایان می رسد. بعد از شستشو نیازی به هوای آزاد ندارد و فقط سه الی چهر ساعت از مبل استفاده نکنید تا کامل خشک شود.

5/5 - (3 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید