مبل شویی در پیکان شهر | مبل شویی شهرک چیتگر | مبل شویی خوب

مبل شویی در پیکان شهر

مبل شویی و قالیشویی همسایه

مبل شویی معتبر در تهران

مبل شویی در پیکان شهر یکی از معتبر ترین مبل شویی در غرب تهران می باشد.

شستشوی مبل در منزل یک امر ضروری می باشد که هر چند وقت یک با به آن نیاز داریم .

مبل شویی های زیادی در تهران مشغول فعالیت شستشوی مبل در منزل می باشند، تعداد زیاد مبل شویی در تهران مجاز و غیر مجاز فعالیت دارند و قالیشویی و مبل شویی همسایه  یکی از مبل شویی های مجاز و با تجربه در تهران و غرب تهران دارای کادری منظم، مجهز، مطمئن ، استاد کار و متخصص در زمینه شستشوی مبل و با بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده و با بهترین دستگاه های مکانیزه مبل شویی در تهران برای ارائه خدمات مبل شویی و شستشوی فرش در منزل آماده و فعال می باشد، مبل شویی همسایه عضو رسمی اتحادیه قالیشویان و مبل شویان تهران می باشد و خدمات با کیفیت و ضمانت انجام می گیرد.

مبل شویی در پیکان شهر

مبل شویی و قالیشویی همسایه

چرا باید از مبل شویی در منزل استفاده کنیم ؟ 

مبل در منزل ، اداره ، شرکت های خصوصی و دولتی و هتل ها به دلیل استفاده مداوم از مبل ها بیشتر از سایر اثاث منزل در معرض آلودگی و کثیفی می باشد که برای شستشوی آنها کار آسانی نیست که بخواهی هر روز آن ها را تمیز کنید و یا اگر در منزل با مواد های شوینده ای که در دسترس رارید مبل را شستشو دهید بیشتر از آنکه مبل را تمیز کنید به آن اسیب وارد می کنید شستشوی مبل به صورت دستی و حانگی فقط به مبل و پارچه آن آسیب وارد می کند قبل از هر کاری برای شستشوی مبل های خود با یک شرکت مبل شویی مجاز و معتبر تماس بگیرید و مبل های خود را برای شستشو به متخصص های آنها بسپارید .

قیمت مبل شویی در منزل چگونه است ؟

قیمت مبل شویی در منزل به تعداد و تشک های اضافه و دوبل بستگی دارد.

مبل شویی در پیکان شهر و در منزل و تمام شهرک های اطراف دریاچه و چیتگر  با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می گیرد برای شستشوی مبل های خود اول قیمت ما را با سایر مبل شویی های معتبر مقایسه کنید بعد با یکی از شماره ای ما تماس  بگیرید تا در اسرع وقت متخصص خود را برای شستشوی مبل در منزل ارسال کنیم .

مبل شویی در پیکان شهر

قیمت مبل شویی در تهران

دستگاه مبل شویی در منزل

  • یک دریل فرچه برای شستشوی مبل
  • یک مخزن آب تمیز برای مخلوط کردن آب و مواد شوینده برای شستشو ( سمپاش )
  • یک مخزن بزرگ با دو موتور پر قدرت برای جمع آوری آب و مواد شوینده روی مبل ( راداکتور مکنده )
مبل شویی درچیتگر

مبل شویی و قالیشویی همسایه

مبل شویی همسایه 

قالیشویی و مبل شویی همسایه داراری سال ها تجربه و سابقه در خدمات مبل شویی در منطقه 22 تهران و ارائه دهنده کلیه شستشو های فرش ، موکت، پتو، خوشخواب ، صندلی نهار خوری و شستشوی صندلی داخل انواع ماشین با دستگاه و مواد شوینده در محل کمتر از یک ساعت تضمینی انجام می گیرد .

راه را بر خود دور نکنید به همسایه خود اعتماد کنید .

نکته : شستشوی مبل در منزل خیلی به سلامتی و طول عمر مبل کمک می کند .

Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید