مبل شویی در هفت تیر با دستگاه

مبل شویی در هفت تیر یکی از اصلی ترین و فعال ترین شعبه خشکشویی ما در این محدوده می باشد. برای شستشوی مبل های خود در محدوده هفت تیر و در تمام محله های هفت تیر را به ما بسپارید. یا اگر در نزدیکی هفت تیر ساکن هستید می توانید برای شستشوی مبل های خود با ما در تماس باشید. بهترین شستشو با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و از تخفیفات ویژه ما در محل بهره مند شوید.

مبل شویی در هفت تیر

مبل شویی جزو خدماتی است که برای تک تک خانه ها واجب و ضروری می باشد. این روز ها به دلیل استفاده زیاد از مبل زود به زود کثیف می شود و نیاز به شستشو پیدا می کنند. مبل و صندلی از لوازمی است که در منزل علاوه بر اینکه برای نشتن و میهمانی استفاده می شود. این وسیله ها در دکوراسیون منزل نیز نقش بسیار بالایی دارد. مبل مانند قدیم نیست که فقط در میهمانی ها از آن استفاده شود و بقیه روز ها بر روی آن دستمال کشیده شود. مبل در منزل دیگر برای همیشه کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل استفاده مداوم از مبل و صندلی در منزل دچار آلودگی و کثیفی می شوند و باید شستشو شوند. اگر مبل ها در خانه یا محل کار دچار کثیفی و لکه شوند از زیبای خانه نیز کاسته می شود. شرکت ما در میدان هفت تیر با یک شعبه فعال و همیشکی آماده به کار می باشد. می توانید برای شستشوی مبل های خود از نزدیک ترین شعبه ما در محل خود استفاده نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

شستشوی مبل در هفت تیر

موکت شویی و فرش شویی در هفت تیر

موکت شویی خدماتی است که توسط استادکار های فعال و آموزش دیده در منزل انجام می شود. شستشوی انواع موکت در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با بهترین نوع شستشو و بدون ریزش آب در داخل آپارتمان انجام می شود. شستشوی موکت معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده در محل با دستگاه و بدون جا به جایی با نظارت مشتری انجام می شود. اگر موکت های کف اتاق ها یا کل منزل را با چسب به کف خانه چسبانده اید نیازی نیست که آنها را باز کنید و برای شستشو به قالیشویی بفرستید. موکت شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص در هفت تیر این خدمات را با دستگاه انجام می دهند.

فرش شویی نیز یکی دیگر از خدمات ما در محل می باشد. اگر برای شستشوی فرش های خود وقت کافی ندارید و یا اگر فرش ها در اثر رفت و آمد دچار لک و کثیفی شده اند و نیاز به شستشو دارند نگران نباشید. ما این خدمات را با دستگاه در منزل بدون ریزش آب در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم. دیگر نیازی نیست برای شستشوی فرش ها دو یا سه روز زمان صرف کنید. چون ما در محل با دستگاه فرش را به صورت حرفه ای و یژه شستشو و خشکشویی می کنیم. فرش های خود را در محله هفت تیر به متخصص های آموزش دیده ما بسپارید.

مبل شویی در هفت تیر

قیمت شستشوی مبل در هفت تیر

مبل شویی خدماتی است که این روز ها علاوه بر خانه ها برای رستوران ها و شرکت ها نیز مورد استفاده است. و اکثر شرکت هایی که از مبل استفاده می کنند به این خدمات در محل نیاز دارند. این خدمات در ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو درخواست بیشتری دارد و خیلی ها به آن نیاز دارند. به همین دلیل در این ایام خیلی ها در این حرفه بدون هیچ تخصص و فقط برای این دو ماه آخر سال فعالیت می کنند. در این روز ها قیمت و نرخ شستشوی مبل ها نیز تغییر می کند و چون سفارش زیاد می شود خیلی از شرکت ها قیمت های مختلف دارند و این برای مشتریان ناراحت کننده می باشد.

قیمت و نرخ شستشوی مبل یا بهتر بگویم قیمت مبل شویی در منزل با توجه به تعرفه می باشد. مبل شویی همسایه دارای عضویت از اتحادیه قالیشویان می باشد. و هر ساله تعرفه و نرخ خود را از این اتحادیه دریافت می کند و طبق قانون آن فعالیت دارد. ما در سایت تمام تعرفه خود را شفاف و کامل درج کرده ایم و طبق آن خدمات شستشوی مبل را انجام می دهیم. مبل های خود را به قالیشویی های مجاز بسپارید. و خدمات با کیفیت را با قیمت مناسب از متخصص های ما بخواهید. قیمت های ما را مشاهده فرمایید و بعد از آن با نزدیک ترین شعبه ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید