مبل شویی در فلاح | مبل شویی خوب | مبل شویی در منزل

مبل شویی شهرک راه اهن

مبل شویی و قالیشویی همسایه

مبل شویی در فلاح با دستگاه و مواد شوینده نانو می باشد. برای شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید. مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی های مجاز در فلاح بسپارید تا همیشه مبل های تمیز و بدون چرک داشته باشید. مبل شویی همسایه با عالی ترین کیفیت ارزان ترین قیمت شستشوی مبل را ارائه می کند. شستشوی مبل در فلاح توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود.

مبل شویی در فلاح با دستگاه

مبل شویی در فلاح بزرگترین و معتبر ترین مبل شویی در محل با دستگاه می باشد. مبل شویی فلاح با سال ها تجربه در خدمات مبل شویی و قالیشویی در غرب تهران می باشد. مبل شویی در منزل یکی از پر طرفدار ترین نوع خدمات نظافتی می ماند. و شستشو با دستگاه مبل شویی در منزل توسط بهترین و با تجربه ترین متخصص و با مواد شوینده خوب انجام می گیرد.

ما در مبل شویی فلاح بهترین خدمات را ارائه می کنیم مبل شویی ما دارای کادری منظم ، مجهز، استادکار و متخصص در زمینه مبل شویی و قالیشویی با بهترین دستگاه ها و بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده در محل کار و منزل به صورت تخصصی انجام می گیرد برای شستشوی مبل های خود با مبل شویی در فلاح تماس بگیرد و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مبل خود را شستشو دهید .

مبل شویی در فلاح

قالیشویی و مبل شویی همسایه

قیمت مبل شویی در فلاح 

اگر به دنبال یک مبل شویی خوب و با قیمت مناسب می گردید. خوب جایی آمده اید چون مبل شویی همسایه در تمام نقاط تهران با ارائه بهترین خدمات مبل شویی و با مناسب ترین قیمت در خدمت شما همشهریان و همسایه های عزیز می باشد. آیا دنبال مبل شویی ارزان می گردید؟ ایا برای شستشوی مبل نمی دانید کدام مبل شویی را انتخاب کنید؟

آیا برای شستشوی مبل های خود دچار سردرگمی شده اید؟ ایا مبل شویی ها قیمت های مختلفی می گویند؟ ما برای جواب تمام سوالات شما پاسخ داریم و میتوانید قیمت شستشوی مبل های خود را از لیست پایین نگاه کنید. و بعد از انتخاب با شماره های ما تماس بگیرید تا بهترین متخصص مبل را برای شما بفرستیم.

قیمت شستشوی مبل نه نفره با دستگاه مبل نه نفره با تشک دوبل 350 هزار تومان مبل نه نفره بدون تشک دوبل 330 هزار تومان
قیمت مبل هفت نفره در منزل با دستگاه مبل هفت نفره با تشک دوبل 330 هزار تومان مبل هفت نفره بدون تشک 300 هزار تومان
نرخ شستشوی موکت در محل با دستگاه موکت هر متر مربع 10 هزار تومان موکت زیر 30 متر حداقل سرویس 300 هزار
تعرفه شستشوی فرش در خانه با دستگاه فرش ماشینی هر متر مربع 15 هزار تومان فرش دستبافت هر متر مربع 25 هزار تومان

چگونه در محل با دستگاه مبل را شستشو می دهند؟

شستشوی مبل در محل برای متخصص های مبل شویی بسیار کار راحت و آسانی می باشد که متخصص های ما مبل را در پنج مرحله کامل شستشو می دهند در مرحله اول مبل را کامل بررسی می کنند و جنس و نوع مبل و لکه های ان را می بینند و در مرحله دوم مبل را با جارو برقی کامل جارو می کنند و در مرحله سوم مبل توسط متخصص مبل شویی با دستگاه دریلی کامل شستشو می شود و در مرحله چهارم اگر مبل لکه ای داشته باشد با مواد لکه بر نانو لکه برداری انجام می شود و در مرحله پنجم و مرحله پایانی مبل را با مکنده پر قدرت دو موتوره کامل خشک می کنند و شما بعد از سه ساعت می توانید از مبل استفاده کنید .

مبل شویی در فلاح

مبل شویی در فلاح

فرش شویی در منزل با دستگاه 

مبل شویی و قالیشویی همسایه در محل علاوه بر مبل فرش و موکت را نیز با دستگاه مبل شویی و موکت شویی شستشو می دهد ما در منزل فرش را نیز با بهترین روش و در عین حال آسان ترین روش شستو را در منزل انجام می دهیم شستشوی فرش در منزل مانند شستشو در کارگاه های قالیشویی نیست و این خدمات کاملا متفاوت با آن می باشد یعنی در اصل فرش آبکشی نمی شود و فقط با دستگاه و مواد شوینده خشکشویی و روشویی می شود و این کار برای شستشوی فرش هایی که بیش از حد کثیف هستند و یا نیاز به آبکشی دارند توصیه نمی شود اگر فرش ها فقط کمی کدر شده اند و یا زیاد کثیف نیست از خدمات مبل شویی و فرش شویی در منزل استفاده کنید که این کار برای استفاده یکی دو ماه خیلی به صرفه و منصف می باشد.

4/5 - (3 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

2 نظر

  1. علی گفت:

    کارتون خیلی خوبو‌‌ فوق العاده بود خیلی راضی بودم از کارتون دستتون درد نکنه واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید