مبل شویی در تهرانسر با دستگاه + قیمت شستشوی مبل

مبل شویی درتهرانسر
مبل شویی در تهرانسر یکی از خدمات شستشوی مبل در منزل می باشد. این خدمات برای ساکنین تهرانسر و شهرک استقلال با سرویس رایگان می باشد. خشکشویی همسایه در نزدیکی و همسایگی شما شعبه فعال و مجاز دارد. بهترین شستشو با مواد نانو و دستگاه های مکانیزه و پر قدرت برای خشک کردن مبل ها بعد از شستشو استفاده می شود. عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در منزل و محل کار انجام می شود. شما می توانید در هر کجای تهران هستید با ما تماس بگیرید و خدمات خشکشویی را از ما بخواهید. شستشوی انواع مبل با دستگاه و مواد شوینده نانو به صورت تضمینی انجام می شود. ما در تهرانسر در همسایگی شما هستیم قالیشویی و مبل شویی معتبر در تهرانسر و در نزدیکی شما می باشد.

مبل شویی در تهرانسر نزدیک به شما

مبل شویی در تهرانسر امروزه مبل برای استفاده در خانه امری عادی به حساب می آید. می توانیم بگوییم که مبل یکی از اصلی ترین لوازم خانه است.  می توان گفت که در اکثر خانه ها مبل هست و این مبل دغدغه بزرگی برای نظافت می باشد. به همین دلیل مبل شویی همسایه  در تهرانسر با سابقه ای درخشان و با بیش از یک قرن تجربه در خدمات مبل شویی و قالیشویی است. جدید ترین دستگاه های روز و بهترین شامپوی ایرانی، خارجی و نانو تضمینی مبل های شما را نظافت کرده و شما را از دغدغه شستن مبل دور می کند.

با آلوده بودن هوای تهرانسر و به دلیل ریز گرد های فراوان در هوا و استفاده مداوم از مبل در معرض کثیف شدن می باشد. مبل شویی همسایه ارائه دهنده کلیه خدمات شستشو در منزل و محل کار می باشد. در تهرانسر خدمات شستشو و خشکشویی مبل و صندلی با سرویس رایگان می باشد و تمام خدمات ما در منزل با بهترین مواد شوینده نانو انجام می شود.

مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی در تهرانسر

شستشوی مبل در منزل توسط مشتری

شما می توانید در صورت تمایل خودتان مبل های خانه خود را شستشو دهید. ولی در هر صورت شما برای پاک کردن لکه مبل های خود باز به یک متخصص نیاز دارید. که آن هم قالیشویی و مبل شویی ارزان در تهرانسر و شهرک استقلال در نزدیکی و همسایگی شما هستیم. مبل های خود را در تهرانسر به مبل شویی همسایه بسپارید. با خیال راحت به کارهای روز مرره خود برسید. و با مبل شویی همسایه خانه ای عاری از هر گونه لکه و کثیفی داشته باشید.

به هر دلیلی دوست داشته باشید که مبل های خود را در منزل شستشو دهید. یا اگر بخواهید هزینه نکنید و مبل را در منزل با شامپو فرش تمیز کنید با این راه حل آسان که توضیح می دهم انجام دهید. برای شستشوی مبل در منزل به یک سطل، یک شامپو و یک دستمال تمیز که رنگ پس ندهد نیاز دارید و می توانید مبل خود را با کمترین هزینه و بهترین روش شستشو و خشکشویی کنید.

مراحل شستشو در منزل تهرانسر

  • سطل را از آب گرم تا نیمه پر کنید
  • مواد شوینده یا همان شامپو را به اندازه لازم در سطل بریزید.
  • آب و مواد شوینده را آنقدر هم بزنید تا کف از بالای سطل بیرون بریزد.
  • کف شامپو را بدون آب روی مبل بریزید.
  • با دستمال تمیز کف را روی مبل بکشید و تا دو ساعت بر روی آن نشینید.
  • بعد از کامل خشک شدن از نتیجه کار خود حیرت آور می شوید.
مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی در تهرانسر در ایام کرونا

خیلی از مشتریان عزیز با برسی هایی که ما در این ایام کرونایی انجام داده ایم. قالیشویی و مبل شویی چون از دسته خدمات نظافتی هستند. از مواد شوینده استفاده می شود از کرونا دور بوده و با ارامش خاطر این کار را به ما بسپارید. ما در قالیشویی همسایه و در تهرانسر و تمامی مناطقی که در تهران کار و فعالیت می کنیم. تمامی همکاران ما پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و همیشه از ماسک و دستکش استفاده می کنند.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

شستشوی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده به متخصصی که این خدمات را ارئه می دهد بستگی دارد. اگر سرویس کاری که برای خشکشویی مبل و شستشوی آن به منزل اعزام شده از شرکت معتبری باشد و آموزش دیده باشد. علاوه بر تمیزی مبل و نظافت کامل آن در طول عمر مبل نیز کمک بسزایی دارد. دستگاه مبل شویی به هیچ عنوان به مبل و پارچه مبل و الیاف آن اسیب وارد نمی کند.

مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی و قالیشویی همسایه

در مبل شویی به چه دلایلی باید اهمیت داد؟

  • برای افزایش طول عمر مبل ها باید از دستگاه های شستشوی مبل استفاده کرد.
  • کارشناس مبل در منزل شما تشخیص می دهد که مبل شما از چه پارچه است و چه نوع شامپویی استفاده کند.
  • هیچ وقت برای شستشوی مبل های خود از مواد شیمیایی استفاده نکنید و به مبل شویی ها هم این اجازه را ندهید.
  • همیشه با مبل شویی های مجاز کار کنید و به انها خدمات بسپارید.

شستشوی مبل در منرل تهرانسر

برای شستن مبل در منزل تهرانسر چقدر زمان لازم است؟

اگر در خانه شما بخواهید که کار شستشویی مبل های خود را انجام دهید. قطعا زمان زیادی ازوقت شما را می گیرد و به نتیجه دلخواه خود نیز نمی رسید. بهترین راه برای این کار آن است که مبل های خود را دست متخصصین مجرب و کار کشته بسپارید. و برای این کار شما به یک شرکت خدمات مبل شویی در تهرانسر تماس می گیرید و کار شستن مبل های خود را به انها می سپارید.

اگر مبل های شما هفت نفره باشد حدود یک ساعت زمان می برد. اگر مبل نه نفره باشد تا یک ساعت و نیم نیز زمان می خواهد و اگر شما در منزل از متخصص ما بخواهید. که صندلی نهارخوری و یا قالیچه ها و پادری های شما را نیز روشویی کنند. انها هم حداقل نیم ساعت تا یک ساعت زمان می خواهد.

شستشوی مبل در منزل در چند مرحله انجام می گیرد؟

  • اول لکه گیری مبلمان قبل از شستشو با لکه گیر مخصوص مبل
  • شستن مبل ها با دریل فرچه ای
  • خشک کردن مبل و گرفتن آب و کف مبل با دستگاه مکنده (راداکتور)
مبل شویی در تهرانسر

مبلشویی و خشکشویی

موکت شویی در تهرانسر با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه در تمام محله های تهرانسر به صورت تخصصی انجام می شود. خشکشویی موکت با دستگاه یکی دیگر از اصلی ترین خدمات ما در تهرانسر می باشد. برای شستشوی انواع موکت های معمولی، پالاز موکت، موکت های چسپیده و موکت تمام شرکت های خصوصی و دولتی می باشد. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با دستگاه در منزل به صورت ویژه توسط استادکار های متخصص انجام می شود. می توانید برای شستشوی موکت در منزل تهرانسر در سایت ما به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. ما در کمترین زمان بهترین شستشو را به شما به صورت ویژه ارائه می دهیم. موکت های خود را به موکت شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

موکت این روز ها با طرح و رنگ های زیادی در بازار می باشد. شرکت های بافنده موکت برای زیبای و تنوع از رنگ و طرح های مختلفی موکت می بافند و روانه بازار می کنند. حتی خانم های خانه دار برای زیبای و دکوراسیون منزل خود از موکت استفاده می کنند. این موکت ها بر اثر استفاده زیاد و همیشگی در معرض آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد. شما بعد از کثیف شدن موکت ها باید آن را به یک متخصص شستشوی موکت که در کار خود حرفه ای است. بسپارید تا شستشو انجام دهند. موکت شویی همسایه در تهرانسر با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات موکت شویی به همسایه های خود می باشد. ما از زمان های قدیم در تهرانسر برای شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و فرش در خدمات شما و در همسایگی شما هستیم.

همیشه برای شستشویی مبل و فرش های خود با شرکت خدماتی که در نزدیکی شما است تماس بگیرید. ما در تهرانسر یک شعبه فعال و دایمی برای همسایه های شهرک استقلال، شهرک دریا، شهرک بازرگانی، شهرک هاشمی نژاد و تمام محله های نزدیک تهرانسر می باشد.

قالیشویی و مبل شویی در همسایگی شما قالیشویی همسایه

آدرس: تهرانسر خ دستغیب جنوبی پلاک 28 واحد 1

44527414  –  44527412  –  44503966   –  44503985

مبل شویی در تهرانسر

بهترین مبل شویی در تهرانسر

بهترین مبل شویی در تهرانسر با سال ها تجربه و تخصص می باشد. ما در تهرانسر و در نزدیکی شما شعبه فعال و آماده به کار داریم. می توانید برای شستشوی مبل های خود در هر کجا از خیابان تهرانسر یا شهرک دریا که هستید به ما بسپارید. بهترین و با تجربه ترین و حتی قدیمی ترین قالیشویی و مبل شویی در تهرانس می باشد. ما از سال های قدیم در تهرانسر فعالیت داریم و خدمات شستشوی مبل را به صورت تخصصی انجام می دهیم. می توانید برای شستشوی انواع مبل ها در تهرانسر با ما در تماس باشید.

شستشوی مبل جزو خدماتی است که در تهران با دستگاه انجام می شود. ما کلیه سرویس کار های خود را برای شستشوی انواع مبل در منزل آموزش داده ایم و آماده ارائه خدمات به همشهریان هستیم. بهترین و با کیفیت ترین شستشو در منزل با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. مبل های خود را در تهرانسر به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده اند که به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی کند. شرکت های خدماتی برای بهتر کار کردن و خدمات بهتر سرویس کار های خود را آموزش می دهند. اگر سرویس کار ها آموزش دیده باشند به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی شود. این دستگاه ها علاوه بر تمیزی و لکه برداری مبل در طول عمر مبل نیز تاثیر دارند. دستگاه ها با توجه به داشتن مکنده های پرقدرت از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کنند و در نتیجه مبلی که خیس نشود بیشتر عمر می کند. مبل های خود را به کسانی که آموزش دیده هستند بسپارید.

خشکشویی خوشخواب در منزل

خشکشویی خوشخواب در تهرانسر

شستشوی انواع تشک های خوشخواب در منزل با دستگاه انجام می شود. ما با دستگاه مبل شویی در منزل شستشوی انواع خوشخواب را در محل به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می دهیم. دیگر مانند سال های گذشته نیست که نتوانید تشک ها را شستشو دهید. یا برای شستشوی آن دست به دامان قالیشویی ها بشید. ما این نوع شستشو را در محل و بر روی تخت به صورت خشکشویی انجام می دهیم. هر نوع تشکی که باشد با دستگاه بر روی تخت بدون ریزش آب و کثیف کاری شستشو می دهیم. برای شستشوی تشک خوشخواب در تهرانسر از متخصص های همسایه کمک بگیرید.

شستشوی تشک تخت و خواب در تهرانسر با دستگاه و با ضمانت انجام می شود. نیازی نیست که تشک های خود را برای شستشو به پشت بام یا حیاط خانه ببرید. ما با دستگاه به صورت تخصصی و خشکشویی در منزل و بر روی تخت تشک را شستشو می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین خدمات خشکشویی در محل انجام می شود. تشک ها بعد از شستشو نیازی به هوای آزاد ندارند فقط کافی است که کمی زیر تشک را بلند کنید تا هوا از زیر آن عبور کند و بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد. شستشوی تشک های خود را به متخصص های ما بسپارید.

2.9/5 - (62 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

3 نظر

  1. سپیده احمدی گفت:

    ممنون بابت خدماتی که ارائه دادید مبلای ما خیلی تمیز شده

  2. سارا محمد زاده گفت:

    شستشوی یک دست مبل در منزل با دستگاه چقدر وقت نیاز دارد و ما باید برای این مبل از چند وقت جلوتر نوبت بگیریم؟

    • جاوید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شستشوی یک دست مبل کمتر از یک ساعت وقت نیاز دارد و برای هر روزی که بخواهید ما همان روز سرویس کار می فرستیم نیازی نیست از قبل نوبت بگیرید ما همیشه نیروهای آماده به کار داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید