مبل شویی در اقدسیه | شستشوی مبل در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه یکی دیگر از خدمات شستشوی مبل در منزل می باشد. مبل شویی همسایه ارائه دهنده کلیه خدمات شستشوی مبل در محل با دستگاه می باشد. خشکشویی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در آپارتمان مشتری با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. برای شستشوی مبل در خانه سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید.

مبل شویی در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه یکی از معتبر ترین مبل شویی های تهران می باشد. برای شستشوی مبل در اقدسیه با مبل شویی همسایه تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه همسایه برخوردار شوید. مبل شویی یک خدمات تخصصی می باشد که برای شستشوی مبل های خود از مبل شویی های معتبر و مجاز خدمات بگیرید. در مبل شویی و انتخاب خشکشویی مبل خیلی دقت کنید. چون مبل در منزل یک کالای گران قیمت می باشد و با شستشوی عادی و یا اگر آنها را به مبل شویی هایی که تخصص کافی ندارند بسپارید. امکان دارد که به مبل های شما آسیب وارد کند.

مبل شویی که مجاز و معتبر و در عین حال متخصص باشد. علاوه بر تمیزی و نظافت مبلمان به طول عمر مبل نیز کمک زیادی می کنند. شستشوی مبل با دستگاه مبل را کامل تمیز می کند. حتی شیار های آن را نیز تمیز و براق می کند. مبل شویی تخصصی تمیزی و آرامش را به منزل بر می گرداند. برای خدمات مبل شویی تخصص با یکی از شعبه های ما تماس بگیرید. خدمات تخصصی را از مبل شویی همسایه بخواهید و یا در همین سایت ثبت سفارش آنلاین نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

خدمات شستشوی مبل چگونه است؟

خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو توسط بهترین و متخصص ترین  سرویس کارهای خشکشویی مبل در منزل انجام می شود. خدمات مبل شویی شامل شستشوی کامل مبل و تشک هایی که از مبل جدا می شوند. کوسن های اضافی که کامل با دستگاه شستشو داده می شود و ما این خدمات را به صورت تخصصی توسط متخصص های آموزش دیده انجام می دهیم.

خدمات مبل شویی در منزل برای تمام مبل های استیل، سلطنتی، چرم و کلاسیک می باشد. که در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می شود. مواد شوینده به جنس پارچه و نوع مبل هم بستگی دارد و بهترین نوع و روش تمیز کردن آن با مواد نانو است.  تخصص اصلی ما در برداشتن سر سخت ترین لکه ها می باشد که با مواد لکه بر نانو پاکر انجام می شود. تمام خدمات ما با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می شود. و تمام خدمات ما دارای ضمانت نامه کتبی می باشد که تضمین سلامت و کیفیت مبل می باشد.


مبل شویی در اقدسیه
مبل شویی در اقدسیه

مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه به تعداد و تشک های اضافی مبل بستگی دارد. مبل هایی که تعداد آنها نه نفره یا بیشتر باشد از مبل های هفت نفره زمان بیشتری نیازی دارد. خشکشویی مبل به دستگاه ها و متخصص ها نیز بستگی دارد. برای مبل هفت نفره حداقل چهل دقیقه زمان کافی می باشد. برای مبل های نه نفره یک ساعت و اگر بخواهید به این مبل ها تشک های اضافی و صندلی نهار خوری اضافه کنی باید برای آنها زمان بندی لازم را داشته باشید. متخصص ها بدون ریزش آب و کثیف کاری شستشوی انواع مبل را در یک ساعت انجام می دهند.

شرکت قالیشویی و مبل شویی همسایه در تمام نقاط تهران و بخصوص در محدوده و محله های اقدسیه خدمات تخصصی ارائه می دهد. اگر در این محله و یا در نزدیکی محدوده اقدسیه هستید می توانید برای شستشو و خشکشویی مبل های خود از شرکت همسایه خدمات دریافت کنید. ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین مبل شویی با دستگاه در اقدسیه می باشد.

یک متخصص خوب چگونه باید باشد؟

  1. یک متخصص خوب باید آموزش دیده و استاد کار باشد .
  2. یک متخصص خوب باید با ادب و خوش برخورد باشد .
  3. یک متخصص خوب باید پوشش مناسب داشته باشد .
  4. یک متخصص خوب باید آشنایی کامل با مبل و نوع مبل و جنس پارچه مبل داشته باشد.
  5. یک متخصص خوب باید روش صحیح شستشوی مبل با دستگاه را بلد باشد

مبل شویی در اقدسیه

قیمت مبل شویی در اقدسیه

برای شستشوی مبل در منزل با تعرفه اتحادیه و قیمت های مناسب انجام می گیرد. شستشو انواع مبل ایرانی و خارجی و قیمت شستشوی انواع موکت و فرش را در لیست پایین ببینید و برای شستشوی تخصصی با یکی از شعبه های نزدیک خود تماس بگیرید. خدمات تخصصی را از مبل شویی همسایه با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بخواهید تخصص ما در برطرف کردن سرسخت ترین لکه ها می باشد .

شعار تبلیغاتی ما کیفیت خدمات شستشوی ما می باشد. قیمت و نرخ شستشو از طرف اتحادیه به شرکت هایی که عضو رسمی اتحادیه می باشند اعلام می شود. این قیمت ها هر سال یک بار تغییر می کند و ما همیشه قیمت های خود را زیر تعرفه اتحادیه به همسایه ها اعلام می کنیم. قیمت های ما زیر تعرفه اتحادیه بوده و تا پایان برج ده سال 1400 قیمت تغییر نمی کند.

شستشوی مبل های نه نفره نه نفره با تشک دوبل تومان بدون تشک تومان
شستن مبل های هفت نفره هفت نفره با تشک دوبل تومان بدون تشک تومان
خشکشویی  تشک خوشخواب خوشخواب یک نفره تومان دو نفره تومان
قیمت شستشوی موکت موکت معمولی متری  تومان پالاز موکت تومان
خشکشویی فرش در منزل با دستگاه فرش ماشینی متری تومان فرش دستی متری تومان
نرخ شستشوی پشتی های دستی و ماشینی پشتی دستی هر عدد تومان ماشینی تومان
تعرفه خشکشویی تابلو فرش ها تابلو فرش ماشینی هر عدد  تومان دستی به بالا
شستشوی انواع صندلی نهار خوری هر عدد صندلی تومان
خشکشویی صندلی انواع ماشین در محل به نوع ماشین بستگی دارد
سرویس ایاب و ذهاب برای مبل شویی سرویس در تمام نقاط تهران رایگان است
Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید