مبل شویی در اسلامشهر | مبل شویی در منزل

مبل شویی در اسلام شهر

مبل شویی در منزل

مبل شویی در اسلامشهر تهران 

مبل شویی در اسلامشهر یکی دیگر از خدمات ما در استان تهران می باشد .

برای شستشوی انواع مبل در اسلام شهر با ما در تماس باشید شستشو با ضمانت انجام می شود .

همان گونه که می دانید قالیشویی همسایه در تمام نقاط تهران در حال فعالیت می باشد و برای نزدیک بودن به همشهریان عزیز در اسلام شهر تصمیم گرفتیم که برای شستشو و خشکشویی مبلمان همسایه های عزیز در اسلام شهر نیز خدمات ارائه دهیم مبل شویی همسایه با سال ها تجربه در خدمات مبل شویی و قالیشویی در منزل می باشد و دارای کادری منظم، مجهز، استادکار و متخصص در خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و پایین ترین قیمت خدمات ارائه می دهد برای شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب، صندلی نهارخوری و صندلی انواع ماشین در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری با قیمت مناسب و سرویس رایگان در تمام استان تهران می باشد برای خدمات مبل شویی با یکی از تلفن های ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن بهترین سرویس کار را برای ارائه خدمات اعزام کنیم ما در نزدیکی اسلامشهر همسایه شما هستیم به همسایه خود اعتماد کنید .

مبل شویی در منزل اسلام شهر چگونه انجام می گیرد ؟

مبل یک کالای اساسی و پر کاربرد در این روز ها می باشد و با گران شدن همه اجناس و لوازم منزل و قیمت  مبل نیز خیلی بالا رفته و می توان گفت که با این قیمت هایی که برای مبل ها در فروشگاه های مبل می گویند و شنیده می شود مبل یک سرمایه در منزل به حساب می آید چون مبل ها همیشه و همه جا در منزل و یا اداره و شرکت به دلیل استفاده مداوم از آن در معرض کثیفی و آلودگی می باشد یعنی مبل در منزل برای میهمانی، نگاه کردن تلوزیون ، دورهمی و حتی بعضی ها از آن برای استراحت نیز استفاده می کنند و در شرکت ها برای جلسات و میهمانی های رسمی نیز استفاده می شود به دلیل استفاده زیاد از آن باید شسته شود و به یک مبل شویی معتبر و متخصص نیاز دارید مبل شویی در اسلامشهر مبل شویی همسایه این خدمات و شستشو را با بهترین کیفیت در منزل بدون کثیف کاری و ریخت و پاش انجام می دهد برای شستشوی مبل خود در منزل با شماره های بالا تماس بگیرید . 

انواع خدمات مبل شویی در منزل 

  1. شستشوی انواع مبل ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد نانو
  2. شستشوی انواع تشک خوشخواب  یک نفره و دو نفره  در منزل
  3. شستشوی انواع موکت معمولی ، پالاز موکت و موکت های چسپیده
  4. شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی و تابلو فرش در منزل
  5. شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف در منزل با دستگاه 

متخصص مبل شویی باید آموزش دیده باشد و در منزل مشتری با ادب رفتار کند با نوع مبل و جنس آن آشنایی داشته باشد پوشش مناسب داشته باشد .

خیر سرویس ایاب و ذهاب برای شستشوی مبل در کل استان تهران رایگان می باشد .

مبل شویی اگر مجاز باشد دسترسی به آن خیلی اسان است و مبل شویی های مجاز از دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده سالم استفاده می کنند .

اگر سرویس کار متخصص باشد و آموزش های لازم را دیده باشد علاوه بر تمیز کردن مبل با دستگاه  طول عمر مبل هم افزایش می یابد ولی اگر سرویس کار متخصص نباشد به مبل و پارچه مبل آسیب وارد می کند .

مبل شویی در اسلامشهر
مبل شویی در اسلام شهر

قیمت مبل شویی در اسلام شهر 

شستشوی مبل در تمام استان تهران طبق قانون و تعرفه اتحادیه می باشد و قالیشویی هایی که عضو رسمی اتحادیه هستند از این قانون پیروی می کنند و ما برای شستشوی مبل در منزل توسط متخصص ها خدمات را حرفه ای ارائه می کنیم و شستشو با بهترین دستگاه ها و مواد شوینده نانو و تگزاپون نیز انجام می گیرد و قیمت های ما نیز پایین تر از تعرفه می باشد شما همشهریان و همسایه های عزیز می توانید قیمت های ما را با مبل شویی های معتبر و مجاز در محل خود و حتی در تمام نقاط تهران مقایسه کنید و بعد از مطمئن شدن از قیمت های ما نسبت به جاهای دیگه با مبل شویی همسایه در اسلام شهر تماس بگیرید و از خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب و ارزان ما بهره مند شوید مبل شویی همسایه در نزدیکی و همسایگی شما راه را برخود دور نکنید به همسایه خود اعتماد کنید .

قیمت شستشوی مبل

بهترین مبل شویی اسلامشهر
690000 تومان
  • مبل نه نفره 690 تومان
  • مبل 7 نفره 550 تومان
  • مبل نیم ست 500 تومان
  • تشک اضافه هر عدد 10 هزار
مبل شویی

قیمت شستشوی خوشخواب

شستشوی خوشخواب در محل
500000 تومان
  • خوشخواب دو نفره 500 تومان
  • خوشخواب یک نفره 350 تومان
  • خوشخواب بچه 300 تومان
  • شستشوی انواع خوشخوب با دستگاه
خوشخواب

شستشوی موکت

موکت شویی در محل
35000 تومان
  • پالاز موکت متری 35 هزار تومان
  • موکت معمولی متری 30 هزار تومان
  • موکت ها چسپیده متری 30 هزار تومان
موکت شویی

شستشوی فرش در منزل

شستشوی انواع فرش
120000 تومان
  • فرش ابریشم متری 120 هزار تومان
  • شستشوی فرش ماشینی متری 35 هزار تومان
  • شستشوی فرش دستباف متری 80 هزار تومان
فرش شویی

مبل شویی ارزان در اسلام شهر 

مبل شویی ارزان در اسلام شهر یکی از اصلی ترین و فعال ترین خدمات ما می باشد. برای شستشوی مبل با ارزان ترین قیمت در اسلامشهر می توانید با ما در تماس باشید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با ارزان ترین قیمت در اسلامشهر انجام می شود. مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی انواع مبل به صورت حرفه ای خدمات ارائه می دهد. شستشوی مبل با دستگاه و مواد شوینده نانو در محل و منزل شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود. مبل های خود را در اسلماشهر به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

اگر در اسلام شهر هستید و می خواهید که مبل های منزل و محل کار خود را شستشو دهیدبا ما تماس بگیرید. می توانید با ارزان ترین قیمت بهترین نوع شستشو را از متخصص های آموزش دیده ما بخواهید. در کمترین زمان ممکن با بهترین نوع مواد شوینده با بهترین دستگاه های مبل شویی با ارزان ترین قیمت شستشو ارائه می شود. برای سفارش مبل شویی در اسلامشهر سفارش خود را در سایت ما به صورت آنلاین ثبت نمایید. یا می توانید با یکی از تلفن های ما تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید