مبل شویی در آذربایجان با دستگاه

خشکشویی مبل در دریاچه

مبل شویی در آذربایجان با دستگاه و مواد شوینده درجه با عالی ترین کیفیت انجام می شود. مبل شویی با دستگاه در خیابان آذربایجان تهران با سال ها تجربه و تخصص انجام می شود. می توانید با خیال راحت مبل های خود را به مبل شویی ما در این محل بسپارید. خشکشویی و شستشوی مبل در آذربایجان به صورت تخصصی با دستگاه انجام می شود. می توانید برای دریافت خدمات تخصصی مبل در آذربایجان در سایت ما به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید. یا با نزدیک ترین شعبه ما در تهران تماس بگیرید تا از خدمات ما استفاده نمایید. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا همیشه مبل هایی تمیز و بدون لک داشته باشید.

مبل شویی در آذربایجان با دستگاه 

مبل شویی با دستگاه در خیابان آذربایجان به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می شود. شستشوی مبل از آن دسته از خدماتی است که همه منازل و شرکت ها به آن نیاز دارند. این روز ها همه از مبل و صندلی به صورت همیشگی استفاده می کنند. به دلایل زیاد مبل ها در منزل و شرکت ها دچار آلودگی و کثیفی می شود و نیاز به شستشو پیدا می کند. این روز ها دیگر مثل گذشته نیست که برای جلوگیری از کثیف شدن مبل ها بر روی آنها دستمال یا پارچه بگشید. در آن زمان ها چون شستشوی مبل خیلی سخت بود و دستگاه های مبل شویی وجود نداشت به آن دلیل روی مبل ها ملافه و یا پارچه های سفید می کشیدند و از کثیف شدن آن جلوگیری می کردند.

اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی و خشکشویی مبل در منزل خیلی آسان شده است. معمولا همه از مبل ها برای استراحت، نگاه کردن به فیلم وسریال و مهمانی ها از مبل استفاده می کنند. حتی خیلی از خانم ها برای زیبای خانه خود مبل و پرده ها و حتی فرش ها را با هم ست می کنند تا زیبای خانه را بالا ببرند. ما با دستگاه در خیابان آذربایجان شستشوی انواع مبل های سلطنتی، استیل، راحتی و تمام پارچه را به راحتی شستشو می دهیم و تمیز می کنیم. می توانید برای شستشوی مبل های خود در خیابان آذربایجان با نردیک ترین شعبه ما تماس بگیرید.

مبل شویی در آذربایجان

شستشوی مبل در آذربایجان چقدر زمان لازم دارد؟

شستشوی مبل در منزل با دستگاه با توجه به تخصص و استادکار بودن مبل شویی ها می باشد. اما بعضی ها در منزل می خواهند که این خدمات را خود در منزل با دست و بدون دستگاه انجام دهند. این کار را باید به کاردان و متخصص بسپارید تا در کمترین زمان ممکن شستشو را انجام دهند. کسانی که می خواهند مبل ها را خود به صورت سنتی شستشو دهند به نصف روز زمان نیاز دارند و نتیجه ای خوب از آن نمی گیرند. ولی اگر بخواهید که مبل شویی های متخصص این خدمات را برای شما در منزل انجام دهند برای یک دست مبل کمتر از یک ساعت وقت نیاز است. متخصص های ما با توجه به آموزش هایی که دیده اند مبل را به صورت تخصصی در کمتر از یک ساعت شستشو می دهند. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

انواع خدماتی که در منزل با دستگاه انجام می شود کدامند؟

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو، تگزاپون و انواع شامپو های خارجی
  • موکت شویی در محل با دستگاه برای موکت های معمولی، پالاز موکت، موکت های چسبیده و انواع موکت های خارجی
  • فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه و در جا شستشو می شود
  • شستشوی انواع صندلی های نهارخوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینماها، نمایشگاه ها و …
  • خشکشویی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  • خشکشویی خوشخواب و تشک تخت و خواب در محل و بدون جا به جایی
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، تزئینی، ماشینی بدون جدا کردن از قاب آن
  • شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

موکت شویی در آذربایجان با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات اصلی ما می باشد. شستشو برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده می باشد. شرکت های بافنده موکت این روز ها برای زیبای موکت ها از تنوع های زیادی استفاده کرده اند. موکت ها با توجه به زیبای آنها در طراحی خانه نیز تاثیر دارد. خانم های خانه دار از موکت برای زیبای خانه خود بهره های زیادی می برند. مثلا برای اتاق بچه ها از موکت های طرح دار استفاده می کنند و برای اتاق خواب از رنگ های شاد استفاده می کنند. حتی برای راه رو ها و جا هایی که بیشتر تردد دارد از رنگ های تیره استفاده می شود. این موکت ها با توجه به رفت و آمد زیاد در معرض آلودگی و کثیفی می باشند و نیاز به شستشو دارند.

شرکت مبل شویی و موکت شویی همسایه در خیابان آذربایجان آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشد. ما با دستگاه و بهترین مواد شوینده درجه یک شستشوی انواع موکت را به صورت تخصصی ارائه و انجام می دهیم. شستشوی موکت با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. تمامی سرویس کار های ما با توجه به متخصص بودن در این خدمات کلیه خدمات موکت شویی را با ضمانت انجام می دهند. اگر در خیابان آذربایجان هستید و می خواهید که موکت خود را شستشو دهید با نزدیک ترین شعبه تماس بگیرید. یا می توانید در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

شستشوی مبل در آذربایجان

قیمت مبل شویی در آذربایجان با دستگاه

قیمت مبل شویی در منزل و نرخ شستشوی مبل در خیابان آذربایجان با توجه به تعرفه انجام می شود. قیمت مبل شویی و موکت شویی از طرف اتحادیه ها به شرکت های زیر مجموعه اعلام می شود. قیمت و تعرفه مبل شویی و موکت شویی همانند هر خدمات دیگری سالانه تغییر می کند. این قیمت ها از طرف سازمان صنایع و معادن اعلام می شود و به اتحادیه ها داده می شود. با توجه به مجاز بودن شرکت مبل شویی همسایه قیمت و تعرفه اتحادیه به ما اعلام می شود. ما با توجه به به این نرخ نامه و تعرفه خدمات مبل شویی، موکت شویی، فرش شویی، خشکشویی خوشخواب و شستشوی صندلی انجام می دهیم.

می توانید قیمت های شستشو و نرخ خدمات ما را در قسمت تعرفه ها یا قیمت شستشوی مبل و موکت انتخاب کنید. این قیمت ها را با قیمت و تعرفه شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید و بعد از مشاهده و مقایسه بعد با ما در تماس باشید. کلیه خدمات و خشکشویی مبل و موکت ما در منزل با نرخ نامه اتحادیه می باشد. قالیشویی و مبل شویی همسایه عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. ما تعرفه خود را از این اتحادیه دریافت می کنیم و طبق تعرفه آن اتحادیه خدمات تخصصی ارائه می دهیم. برای شستشوی مبل و موکت خود به همسایه خود اعتماد کنید. ما در همسایگی شما شعبه فعال و آماده به کار داریم و از نیرو های متخصص برای ارائه خدمات استفاده می کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید