مبلشویی شهرک راه اهن | 44724154 | مبل شویی در منزل

مبل شویی همسایه

مبل شویی و قالیشویی همسایه

مبلشویی شهرک راه اهن

مبلشویی شهرک راه اهن یک خدمات تخصصی در منزل برای شستشوی مبل می باشد .

مبل شویی در شهرک راه اهن با سال ها تجره و تخصص در زمینه مبل شویی و فرش شویی

مبل شویی همسایه با سال ها تجربه مبل شویی و قالیشویی در منطقه 22 تهران و شهرک راه اهن است که دارای خدمات با کیفیت و قیمت مناسب می باشد و دارای کادری منظم، مجهز، استاد کار و متخصص در زمینه مبل شویی در محل با دستگاه و مواد شوینده می باشد و چون مبل ها هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو دارند باید آنها را به مبل شویی های مجاز در شهرک راه اهن بسپارید تا به مبل ها و پارچه آن اسیب وارد نشود مبل شویی همسایه در شهرک راه اهن و شهرک گلستان عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد و تمام کارها و خدمات ما طبق تعرفه اتحادیه می باشد و حتی بعضی از خدمات را نیز زیر تعرفه انجام می دهیم برای سفارش مبل شویی در شهرک راه اهن با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات ما بهره مند شوید ما در منطقه 22 همسایه شما هستیم و در نزدیکی شما شعبه فعال داریم به همسایه خود اعتماد کنید .

 

مبل شویی در شهرک راه اهن با دستگاه 

مبل شویی همسایه در شهرک راه اهن شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب، صندلی نهار خوری و صندلی انواع ماشین در محل با بهترین مواد شوینده و عالی ترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت شستشو می شود مبل شویی یک خدمات پر طرفدار در منزل است که معمولا همه همشهریان به آن نیاز دارند و همیشه وقتی مبل ها کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند یک نگرانی بزرگ برای خانم های خانه دار است که چگونه مبل شویی را انتخاب کنند که هم تمیز شستشو دهد و هم قیمت مناسب داشته باشد ما در شهرک راه اهن و تمام شهرک های منطقه بیست و دو خدمات ارائه می دهیم برای شستشوی مبل خود با یکی از تلفن های ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان متخصص مبلشویی را برای شما اعزام کنیم تا خدماتی ارزنده و بدون ریزش آب و کثیف کاری تحول دهند .

انواع خدمات ما در مبلشویی شهرک راه اهن

  1. شستشوی انواع مبل ، موکت ، خوشخواب و انواع صندلی
  2. شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت و فرش های خارجی 
  3. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی و تابلو فرش 
  4. انواع خدمات رفوکاری ، رفع سوختگی، ریشه زنی ، شیرازه زنی  و …
  5. رنگبرداری فرش و قلم زنی فرش های رنگ گرفته

منطقه 22 تهران شهرک راه اهن

شهرک راه اهن در منطقه 22 تهران قرار دارد که با دارا بودن محیط های زیبا و بکر جزو بهترین جا های گردشگری در تهان است و دارای دریاچه مصنوعی و پارک آبشار نیز می باشد و در نزدیکی جنگل های چیتگر قرار دارد و دسترسی به آن از هر طرف آسان و خیلی راحت می باشد و قالیشویی و مبل شویی همسایه در این منطقه فعالیت دارد و ارائه خدمات شستشو به تمام نقاط منطقه 22 و تمام شهرک های اطراف دریاچه را دارد .

مبل شویی شهرک راه اهن
مبل شویی شهرک راه اهن
Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید