مبل شویی تهران | مبل شویی در منزل

قالیشویی و مبل شویی

مبل شویی و قالیشویی همسایه

مبل شویی تهران با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات در منزل تهران می باشد. شستشوی مبل در تهران با دستگاه مبل شویی و بخار شور با بهترین روش بدون ریزش آب و کثیف کاری می باشد. برای شستشوی و خشکشویی مبل در منزل با کیفیت عالی و قیمت ارزان با ما تماس بگیرید. در هر محدوده و منطقه در تهران باشید در کمترین زمان ممکن سرویس کار برای شما اعزام می کنیم.

مبل شویی حرفه ای در تهران

مبل شویی تهران با چهار شعبه فعال آماده ارائه خدمات  مبل شویی در منزل می باشد. مبل شویی همسایه با 25 سال سابقه در خدمات مبل شویی  جزو حرفه ای ترین مبل شویی  در منزل تهران است. مبل شویی در منزل  با سابقه درخشان در خدمات مبل شویی با دستگاه دارای کادری منظم، متخصص و آموزش دیده است. این مبل شویی همیشه و در تمام فصل ها آماده ارائه خدمات به همشهریان و همسایه ها می باشد.

با بهترین شامپوی نانو در محل برای شستشوی مبل، موکت، خوشخواب، صندلی نهار خوری و صندلی انواع ماشین در منزل می باشد. برای ارائه کلیه خدمات در منزل با یکی از شعبه های ما در تماس باشید. یا در سایت رایگان ثبت سفارش نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. در هر منطقه از تهران باشید مبل شویی همسایه در تهران با بیش از 25 سرویس آماده در اسرع وقت خدمات ارائه می کند. ما در همسایگی شما هستیم به همسایه خود اعتماد کنید.

مبل شویی در منزل با دستگاه

از کجا خدمات مبل شویی بگیریم؟

این روز ها مبل شویی به یک شغل پر طرفدار تبدیل شده است. ما در مبل شویی همسایه این خدمات را با بهترین استاندارد ها در اختیار مردم و در دسترس آنها قرار داده ایم. برای انتخاب یک مبل شویی خوب در تهران باید از طریق مشتری های راضی آن شرکت را انتخاب کرد. شرکت هایی که با انها کار کرده اید و یا همسایه هایی که دارید سوال کنید که از کدام مبل شویی تهران رضایت کامل را دارند.

 میتوانید در سایت مبل شویی که می شناسید نظرات مشتری های آن مجموعه را در زیر پست ها مشاهده کنید. ما در مبل شویی تهران با کادری متخصص و منظم و با راضی بودن 95 درصد از مشتریانی که به آنها خدمات ارائه کرده ایم. می توانیم بگوییم که جزو بهترین و معتبر ترین مبل شویی های تهران هستیم.

قیمت مبل شویی تهران بر چه مبنایی است؟

مبل شویی در تهران به تعداد و چند نفره بودن مبل و یا تعداد تشک های اضافه و کوسن ها بستگی دارد. قیمت شستشوی مبل در محل طبق قانون و تعرفه اتحادیه انجام می شود. مبل شویی همسایه عضو رسمی و معتبر اتحادیه تهران می باشد و دارای پروانه کسب از این اتحادیه می باشد. قیمت و تعرفه شستشوی فرش و مبل در منزل و قالیشویی هر سال یک بار عوض می شود. به شرکت های معتبر و مجاز اعلام می شود.

مبل شویی در آپارتمان با دستگاه به صورت حرفه ای در تهران می باشد. قیمت مبل شویی و شستشوی مبل بر اساس تعداد و نوع مبل و تشک ها و تعداد کوسن ها می باشد. یعنی اگر مبل ها نه نفره و بیشتر از آن باشد بر قیمت شستشو و خشکشویی آن افزوده می شود. ما قیمت هایی که برای ارائه خدمات در منزل در سایت اعلام کرده ایم زیر تعرفه اتحادیه می باشد. سرویس در تمام مناطق تهران رایگان می باشد.


مبل شویی تهران
مبل شویی در تهران

مبل شویی تهران در منزل

شستشوی مبل در منزل هر مبلی یک زمان نیاز دارد که شستشو شود. خیلی از مبل ها زمانی نیاز به شستشو دارند که زمان زیادی از خریدن آنها می گذرد و به مرور زمان مبل ها کثیف شده اند و یا در خانه های که بچه کوچک دارند این امر ضروری می باشد که هر چند وقت یک با نیاز به شستشو دارند و یا بعضی از همشهریان در منزل از حیوانات خانگی نگهداری می کنند و در اثر ریخت و پاش این نوع چیز ها مبل کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد و برای شستشوی مبل خود به یک مبل شویی معتبر و استاد کار نیاز دارید برای مبل شویی در  تهران با یکی از شماره های بالا تماس بگیرید و برای همیشه از مشتری های اشتراکی و طرفدار ما باشید بهترین خدمات  در کمترین زمان با قیمت ارزان ارائه می دهیم

متخصص مبل شویی چگونه باید باشد ؟

  1. یک متخصص مبل شویی باید مشتری مدار باشد .
  2. یک متخصص مبل شویی باید با ادب و نزاکت رفتار کند .
  3. یک متخصص مبل شویی باید پوشش مناسب داشته باشد .
  4. یک متخصص خوب باید روش حرفه ای کار کردن با دستگاه را بلد باشد .
  5. یک متخصص خوب باید نوع و جنس مبل را بشناسد .

چرا مبل شویی باید مجاز باشد ؟

مبل شویی اگر مجاز باشد دسترسی به آن خیلی آسان می باشد .

موکت شویی در منزل سیاهی های مبل را تمیز می کند ؟

دستگاه موکت شویی به گونه ای طراحی شده است که حتی بغل دیوار ها را هم تمیز می کند و به همیل دلیل ما می گوییم که موکت شور لکه های سیاه بغل دیوار را هم تمیز می کند.

آیا مبل شویی در منزل کثیف کاری و ریخت و پاش هم دارد ؟

متخصص هایی که در مبل شویی تهران کار می کنند آموزش لازم را برای این خدمات دیده اند و بدون ریزش آب و کثیف کاری کار انجام می دهند و اگر ناخواسته مقداری از مواد شوینده یا آب بر روی زمین بریزد آن را با دستگاه مکنده جمع و تمیز می کنند .َ

آیا می توان با دستگاه مبل شویی صندلی ماشین را شستشو داد؟

با دستگاه مبل شویی می توان داخل و صندلی های  انواع ماشین ها را شستشو داد .

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند ؟

دستگاه مبل شویی هیچ آسیبی به مبل وارد نمی کند و حتی شستشوی مبل با دستگاه باعث افزایش عمر مبل نیز می شود .

قیمت مبل شویی تهران در سال 1400

ما برای آسایش و راحتی مشتریان و خدمت بیشتر به همشهریان و همسایه های خود نیروی متخصص بیشتری را در سال 1400 استخدام کردیم و برای تمام نقاط تهران نیروی فعال و آموزش دیده در زمینه مبل شویی و شستشوی انواع خوشخواب و موکت در منزل با کیفیت عالی و قیمت مناسب راه اندازی کردیم و ما تمام قیمت های ما زیر تعرفه اتحادیه می باشد و به دلیل گرانی های اخیر ما با عوض نکردن قیمت ها و اضافه نکردن آن می خواهیم که در سال 1400 به سهم خود به جامعه خدمت کنیم و ما قیمت مبل هایی که برای شستشو در لیست پایین ملاحظه می فرمایید قیمت و تعرفه سال 1399 می باشد و قیمت های ما را با شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید و بعد با ما تماس بگیرید انشاالله بتوانیم که خدمات بهتر و ارزان تری به همشهریان ارائه دهیم .

قیمت شستشوی مبل نه نفره در تهران مبل نه نفره با تشک دوبل 400 هزار تومان مبل نه نفره بدون تشک دوبل 380 هزار تومان
نرخ شستشوی مبل هفت نفره در منزل مبل هفت نفره با تشک دوبل 380 هزار تومان مبل هفت نفره بدون تشک دوبل 350 هزار تومان
تعرفه موکت شویی در محل با دستگاه موکت هر متر مربع 15 هزار تومان موکت زیر 20 متر 350 هزار تومان
قیمت خشکشویی خوشخواب در آپارتمان خوشخواب یک نفره 250 هزار تومان خوشخواب دو نفره 350 هزار تومان
نرخ شستشوی فرش در خانه با دستگاه فرش ماشینی هر متر مربع 20 هزار تومان فرش دستی هر متر مربع 30 هزار تومان

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه و مواد نانو

برای شستشوی مبلمان در منزل با دقت مبل شویی را انتخاب کنید و اگر مبل شویی همسایه را انتخاب کردید ما با کادری متخصص و بهترین مواد شوینده نانو در منزل آماده می شویم و متخصص ما در منزل بدون ریزش آب و کثیف کاری شستشوی مبل را در  انجام می دهید  متخصص در منزل مشتری مبل را کامل بررسی می کند از نظر جنس پارچه و لکه های که دارد و میزان کثیفی آن را نیز بررسی می کند  بعد از بررسی مبل  با جارو برقی  مبل را کامل جارو می کند که گرد و غبار نداشته باشد  مبل را با دستگاه دریل فرچه ای کامل شستشو می دهد و لکه های آن را با لکه بر نانو پاکر تمیز می کند بعد از شستشو مبل را با دستگاه مکنده پر قدرت آب و کف روی مبل را جمع می کند تا زود تر خشک شود و بو نگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید