مبل شویی سردار جنگل | مبل شویی با دستگاه| مبل شویی خوب

موکت شویی درامیر اباد

خشکشویی و مبل شویی همسایه

مبل شویی سردار جنگل یکی از نزدیک ترین شعبه های ما در غرب تهران می باشد. برای شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده با ما در ارتباط باشید. بهترین و عالی ترین نوع شستشو در منزل را ارزان ترین قیمت و پایین تر از همه جای دیگه ارائه می دهیم. اگر در غرب تهران و در سردارجنگل و یا در محله پونک هستید ما همسایه شما هستیم. سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. بزرگ ترین و نزدیک ترین قالیشویی مجاز در غرب تهران قالیشویی و مبل شویی همسایه می باشد.

مبل شویی سردار جنگل  با دستگاه 

مبل شویی سردار جنگل شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب، صندلی نهارخوری می باشد. ما در این شرکت شستشوی صندلی انواع ماشین، تابلو فرش ابریشمی و انواع کف پوش های مهد کودک و باشگاه در محل با دستگاه و شامپوی نانو تضمینی انجام می دهیم. برای شستشوی و خشکشویی انواع مبل در محل با نزدیک ترین شعبه محل خود تماس حاصل فرمایید.

مبل شویی و شستشوی مبل در سردار جنگل برای شستشوی مبل های راحتی و سلطنتی می باشد. می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین و عالی ترین خدمات شستشو را از ما بخواهید. شما می توانید درخواست خود را به صورا آنلاین ثبت کنید و یا با تماس بگیرید. ما از نزدیک ترین شعبه به محل شما بهترین و ماهر ترین متخصص های استادکار را برای شما اعزام می کنیم. مبل شویی سردار جنگل دارای سال ها تجربه و تخصص می باشد و عضو رسمی اتحادیه نیز می باشد.

سرعت، دقت، تمیزی تخصص مبل شویی همسایه است. 

مبل شویی سردار جنگل

مبل شویی در سردار جنگل

یک مبل شویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. مبل شویی خوب در ایام کرونا باید بهداشت را رعایت کند و از دستگش و ماسک استفاده نماید.
  2. یک متخصص مبل شویی باید نظافت محل شستشوی مبل را به کلی رعایت کند.
  3. مبل  شویی خوب باید زیر مبل ها پارچه ای پهن کند که مقدار کفی که می ریزد به پارکت های کف منزل مشتری آسیب نرساند.
  4. یک مبل شوی خوب باید متخصص، کاردان، کاربلد، استادکار و حرف گوش کن باشد.
  5. یک مبل شویی خوب باید با ادب و احترام رفتارکند.
مبل شویی سردار جنگل

مبل شویی در سردار جنگل

هزینه شستشوی مبل بر چه اساسی می باشد؟

اگر قصد دارید مبل های خود را برای شستشو به یکی از مبل شویی های مجاز  و در محل خود بسپارید. لازم است بدانید،  قیمتی که مبل شویی ها در پشت تلفن یا در سایت های خود نوشته اند بر چه مبنایی می باشد. قیمت و نرخ شستشوی مبل در منزل با توجه به تعرفه باید باشد. برای شستشوی مبل تعرفه و قیمت قانونی وجود دارد که تمام شرکت ها موظف به رعایت آن می باشند.

قیمت های شستشوی مبل در مبل شویی همسایه با توجه به تعرفه و قانون اتحادیه می باشد. ما هر ساله نرخ نامه و قیمت شستشوی مبل را در منزل با دستگاه و مواد های شوینده دریافت می کنیم. ما تعرفه خود را زیر نرخ اتحادیه اعلام کرده ایم تا برای مشتریان نیز خدمات با کیفیت را با تخفیف انجام دهیم. قیمت های ما را در سایت مشاهده کنید و با تعرفه مبل شویی های دیگر مقایسه کنید. ما در همسایگی شما بهترین نوع شستشو را با ارزان ترین قیمت ارائه می کنیم.

  • نوع مبل : ( مبل راحتی ، استیل ، سلطنتی ، دسته چوب، کلاسیک و انواع ان )
  • جنس پارچه از چه نوعی می باشد : ( پارچه معمولی، ساتن، چرم، کتان و … )
  • نوع دوخت و ساخت و رویه کوبی آن
  • تعداد تشک های اضافه
  • تعداد کوسن های مبل
  • نوع شامپوی مورد نیاز ( ایرانی یا خرجی )
  • خدمات ویژه  و شستشوی نانو
  • لکه بر  با نواع لکه برهای نانو پاکر
مبل شویی سردارجنگل

مبل شویی و قالیشویی همسایه

 مبل شویی همسایه در سردار جنگل 

قالیشویی و مبل شویی همسایه با سال ها تجربه در خدمات نظافتی، مبل شویی، فرش شویی در تهران با بهترین و کار آمد ترین دستگاه های روز دنیا و با بهترین کادر متخصص در مبل شویی می باشد. برای آشنایی با قالیشویی و مبل شویی همسایه نظرات مشتریان راضی ما را مطالعه کنید. برای اطمینان بیشتر استعلام ما را از اتحادیه قالیشویان تهران بپرسید. ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم ولی به خود می بالیم که بهترین ها با ما کار می کنند.

ما همسایه شما هستیم .

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید