مبل شویی در شهر قدس (قلعه حسن خان)

مبل شویی در شهر قدس و قلعه حسن خان با دستگاه و مواد شوینده انجام می شود. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با بهترین دستگاه ها در منزل توسط استادکار ها انجام می شود. می توانید در شهر قدس و در قلعه حسن خان شستشوی مبل های خود را به مبل شویی های مجاز بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با دستگاه و با عالی ترین نوع مواد شوینده انجام می شود. برای دریافت خدمات با کیفیت با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. یا می توانید برای دریافت خدمات تخصصی در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات ویژه بهره مند شوید. مبل های خود را به مبلشویی های مجاز و متخصص بسپارید.

مبل شویی در شهر قدس با دستگاه

مبلمان و صندلی جزو اثاث اصلی منزل به حساب می آید. این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی همه از مبلمان به صورت دائمی استفاده می کنند. مبل در زیبای خانه استفاده می شود و برای اکثر کار ها مورد استفاده است. با توجه به استفاده دائمی و همیشگی از مبل دچار آلودگی می شود و نیاز به شستشو دارد. مبلمانی که در اثر استفاده کثیف شده اند و نیاز به شستشو دارد. در این زمان ها می توانید با شرکت مبل شویی در شهر قدس تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو در خانه های شما آماده ارائه خدمات می باشیم.

مبل شویی با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. در کمترین زمان با بهترین نوع شستشو در محل این خدمات را به صورت تخصصی انجام می دهیم. شستشو با دستگاه و مواد نانو را از متخصص های آموزش دیده ما بخواهید. برای دریافت خدمات با کیفیت در شهر قدس با ما در تماس باشید.

مبل شویی در شهر قدس

شستشوی مبل در شهر قدس چقدر زمان نیاز دارد؟

شستشوی مبل با دستگاه در محل زمان زیادی لازم ندارد و ما این خدمات را به صورت ویژه انجام می دهیم. مبل شویی با دستگاه برای یک دست مبل کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد. ما این خدمات را در محل  در کمترین زمان انجام می دهیم. شستشوی مبل با دستگاه اگر توسط استادکار ها انجام شود خیلی مفید و عالی می باشد. اما اگر خود بخواهید این خدمات را در منزل با دست و به صورت سنتی انجام دهید حداقل نصف روز زمان نیاز دارد. حتی برای خشک شدن آن بیشتر از یک روز زمان نیاز دارد. اما مبل هایی که با دستگاه شستشو می شود در کمتر از یک ساعت شستشو نیاز دارد و بعد از سه ساعت قابل استفاده و خشک می باشد.

موکت شویی در شهر قدس و قلعه حسن خان

موکت شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات تخصصی ما می باشد. این روز ها همه از موکت برای پوشاندن کف اتاق ها، راه رو ها، سالن شرکت ها استفاده می کنند. به دلیل تنوع و رنگ ها و طرح های زیبایی که موکت ها دارند در دکوراسیون منزل و محل کار از آن ها بهره می برند. موکت ها با توجه به رفت و آمد و آلودگی ها در معرض کثیف شدن می باشد. شما باید برای شستشوی موکت های خود در شهر قدس از یک شرکت متخصص درخواست نمایید تا شستشو را به صورت ویژه برای شما انجام دهند.

موکت شویی با دستگاه جزو تخصص های ما می باشد. ما در موکت شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات به همشهریان و همسایه ها می باشیم. تمامی سرویس کار های ما برای شستشوی انواع موکت آموزش دیده اند. با دستگاه به صورت تخصصی موکت را شستشو می دهند. این دستگاه ها به گئنه ای طراحی و ساخته شده اند که قدر به شستشوی هر نوع موکتی می باشند. شما می توانید هر نوع موکتی که استفاده می کنید را برای شستشو به متخصص های ما بسپارید. در کمترین زمان با بهترین دستگاه و مواد شوینده خشکشویی موکت انجام می دهیم.

انواع خدماتی که با دستگاه در منزل انجام می شود کدامند؟

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  • موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  • فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه
  • شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینماها، شرکت ها، ادارات دولتی و خصوصی
  • خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه و بدون جا به جایی و ارسال به کار خانه
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  • شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی
  • شستشوی انواع تابلو فرش های تزئینی، ماشینی، دستی، ابریشمی و گل ابریشمی

شستشوی مبل در شهر قدس

قیمت مبل شویی در شهر قدس

قیمت شستشوی مبل با دستگاه به صورت تعرفه ای و طبق قانون اتحادیه می باشد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با تعرفه اتحادیه انجام می شود. ما با توجه به اینکه عضو رسمی اتحادیه هستیم تعرفه و نرخ نامه شستشو خدمات خود را از این اتحادیه دریافت می کنیم. شرکت های خدماتی سالی یک بار تعرفه خود را افزایش می دهند. این تعرفه در سازمان صنایع و معادن قیمت گذاری می کنند و به اتحادیه ها اعلام می شود. اتحادیه ها قیمت ها و تعرفه ها را به شرکت های زیر مجموعه خود اعلام می کنند. این شرکت ها وظیفه دارند که در طول یک سال از این تعرفه برای خدمات خود استفاده کنند.

می توانید قیمت های ما را در بالای سایت و در قسمت های تعرفه مشاهده کنید. ما قیمت ها را با توجه به تعرفه و نرخ نامه در سایت قرار داده ایم.  و می توانید قیمت ها را مشاهده کنید. بعد از مشاهده قیمت ها و تعرفه ما آن را با قیمت و تعرفه شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید و بعد از مقرون به صرفه بودن با ما در تماس باشید. ما تمام خدمات مبل شویی و خشکشویی انواع موکت در منزل با تعرفه اتحادیه با ما در تماس باشید. خدمات تخصصی را از متخصص های آموزش دیده ما بخواهید.

عواملی که بر افزایش قیمت مبل ها تاثیر دارد؟

  • تعداد چند نفره بودن مبل نه نفره یا بیشتر و تعداد هفت نفره یا کمتر
  • تعداد تشک های دوبل و اضافه روی مبل
  • تعداد بالشتک ها و کوسن های اضافه بر روی مبل
  • نوع شستشو درخواستی در محل
  • استفاده از نوع مواد شوینده نانو تگزاپون
  • نوع شستشوی درخواستی و ویژه مشتری

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید