مبل شویی در امام خمینی (سپه) با دستگاه

مبل شویی در امام خمینی با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت می باشد. شستشوی مبل در خیابان امام خمینی و سپه به صورت حرفه و تخصصی ارائه می شود. مبل شویی با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و حرفه ارائه می شود. اگر در خیابان امام خمینی هستید و می خواهید که مبل های خود را شستشو دهید با ما در  تماس باشید. یا اگر به این خدمات در روز های آینده نیاز دارید می توانید در سایت ما برای هر روز و هر ساعتی که می خواهید ثبت سفرش نمایید. شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و فرش در محل با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می شود. مبل های خود را در خیابان و محله امام خمینی به متخصص های شرکت مبل شویی همسایه بسپارید.

مبل شویی در امام خمینی با دستگاه

مبل و صندلی جزو لوازم ضروری و واجب برای هر خانه می باشد. این روز ها همه به صورت ویژه از مبل و صندلی در منزل خود استفاده می کنند. اگر به خاطر داشته باشید در گذشته نه چندان دور تعداد کمی از مبل استفاده می کردند. حتی آنها نیز بر روی مبل های خود پارچه های سفید می انداختند تا کثیف نشود. یا می شود گفت که آنها از ترس اینکه مبل ها کثیف نشود فقط در زمان های خیلی ضروری استفاده می شد. بعد از مهمانی و استفاده دوباره روی مبل را با پارچه ها و رو مبلی ها می پوشاندند تا کثیف نشود. اگر مبل ها کثیف می شدند برای نظافت آن خیلی سخت بود و باید آن را برای شستشو به کارگاه های قالیشویی و مبل شویی می سپردند.

این کار خیلی پر هزینه بود و به همین دلیل آنها از مبل ها استفاده نمی کردند. اما این روز ها با توجه به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی به صورت دائمی استفاده می کنند. حتی می توان گفت که خیلی از خانم ها از مبل برای زیبای خانه خود و برای دکوراسیون استفاده می کنند. حتی می توان گفت که شرکت ها نیز این روز ها برای شرکت خود از مبل و صندلی های زیبا استفاده می کنند. به دلایل زیادی و کار های روز مره مبل ها در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. این ها نیاز به یک مبل شویی متخصص دارد تا شستشو دهند.

مبل شویی همسایه در خیابان امام خمینی و سپه به صورت تخصصی کار انجام می دهد. تمام سرویس کار های ما به صورت دوره ای برای شستشوی مبل و موکت آموزش دیده اند. شستشوی مبل با دستگاه در محل بدون ریزش آب و کثیف کار انجام می شود. ما در کمترین زمان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در محل ارائه می دهیم. مبل های خود را به مبل شویی همسایه بسپارید.

شستشوی مبل در امام خمینی

فرش شویی در امام خمینی با دستگاه

شستشوی فرش با دستگاه و مواد شوینده درجه یک به صورت تخصصی انجام می شود. این نوع شستشو برای همه فرش ها در هر نوع و طرحی که باشد شستشو می شود. این شستشو برای کسانی که وقت کافی برای شستشوی فرش های خود را ندارند. یا وقت اینکه فرش برای مدت سه روز به قالیشویی ها بسپارند خیلی عالی می باشد. شستشوی فرش و فرش شویی در منزل با دستگاه با بهترین نوع مواد شوینده انجام می شود. می توانید برای شستشوی فرش های خود از متخصص های آموزش دیده ما در زمینه شستشوی فرش با دستگاه کمک بگیرید. شستشوی فرش های ماشینی، دستی، اعلا، ابریشم و با دستگاه در محل بدون جا به جایی و ارسال به کار خانه می باشد. فرش های خود را به فرش شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

انواع خدماتی که با دستگاه شستشو می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و درجه یک
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های چسبیده و پالاز
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه قالیشویی
  4. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان بدون جا به جایی
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی تالار ها، سینما ها و ادارات
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی
  9. شستشوی انواع کف پوش های مهدکودک و باشگاه

شستن مبل در امام خمینی

قیمت مبل شویی در امام خمینی با دستگاه

قیمت شستشوی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده با تعرفه اتحادیه می باشد. شستشوی انواع مبل و موکت با دستگاه و با تعرفه اتحادیه ارائه می شود. اتحادیه مبل شویی های تهران سالانه یک بار قیمت های شستشوی مبل را افزایش می دهد. این قیمت ها از طرف سازمان صنایع و معادن به اتحادیه ها اعلام می شود. قیمت و تعرفه سالانه را اتحادیه به مبل شویی ها و قالیشویی های مجاز می دهد. و ما با توجه به اینکه عضور رسمی اتحادیه هستیم از این تعرفه و نرخ نامه پیروی می کنیم.

می توانید قیمت های ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید. این قیمت ها را می توانید با تعرفه و نرخ نامه مبل شویی های معتبر دیگر مقایسه کنید. شما می توانید از سایت های مختلف شرکت هایی که معتبر و مجاز هستند را پیدا کنید و با قیمت های ما مقیسه کنید. بعد از پیداکردن و مقایسه کردن نرخ نامه ما با آنها صد درصد با ما تماس می گیرید. چون مجموعه مبل شویی و قالیشویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص عضو رسمی اتحادیه می باشد و حتی قیمت های خود را زیر تعرفه اعلام کرده است. مبل های خود را با نرخ اتحادیه و حتی کمتر از تعرفه به مبل شویی همسایه بسپارید.

عواملی که بر تعرفه مبل شویی تاثیر دارد کدامند؟

  • تعداد چند نفره بودن مبل ها نه نفره و بیشتر و یا هفت نفره و کمتر
  • تعداد تشک های مبل جدا شدنی و اضافه روی مبل
  • تعداد کوسن ها و بالشتک های دوبل روی مبل
  • نوع شستشوی درخواستی توسط مشتری
  • شستشوی ویژه با مواد نانو
  • دوبار شویی مبل
  • لکه برداری مبل

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید