قالیشویی درمیدان دریاچه | بهترین قالیشویی خلیج فارس | قالیشویی خوب

قالیشویی

قالیشویی خوب

مبل شویی در میدان دریاچه با سال ها تجربه و تخصص در زمینه مبل شویی می باشد. شستشوی انواع مبل در تمام برج های اطراف دریاچه با دستگاه و مواد نانو می باشد. اگر در میدان دریاچه و یا در منطقه 22 هستید ما برای ارائه خدمات باکیفیت در خدمت شما هستیم. بهترین و با تجربه ترین استادکار های متخصص در زمینه مبل شویی با بهترین روش می باشد. عالی ترین خدمات با ارزان ترین قیمت در منزل و محل کار شما ارائه می شود. برای شستشوی مبل در میدان دریاچه با شماره های شهرک راه آهن تماس بگیرید. یا سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت نمایید.

مبل شویی در میدان دریاچه

قالیشویی همسایه در میدان دریاچه و در منطقه 22 شهرداری تهران بزرگ تهرین و مجهز ترین قالیشویی می باشد. قالیشویی همسایه دارای کادری منظم و با تجربه در زمینه شستشوی فرش و مبل و جزو بهترین های اتحادیه قالیشویان تهران است. با کادری متخصص و استاد کار در خدمت همشهریان و همسایه های غریز در میدان دریاچه می باشد. شستشو با کیفیت را از مبل شویی همسایه بخواهید. نگران کثیف شدن مبل خود نباشید ما در همسایگی شما آماده ارائه خدمات می باشیم.

مبل و صندلی از لوازم خیلی ضروری برای هر خانه می باشد. این روز ها به دلیل مدرن بودن شهر ما و فرهنگ بالای ایرانیان در اکثر خانه ها از مبل و صندلی استفاده می شود. این اثاث در اثر استفاده مداوم و دائمی و به دلیل آلودگی هوا در معرض کثیفی قرار دارد. اگر در میدان دریاچه خلیج فارس در برج های اطراف آن زندگی می کنید ما در همسایگی شما دارای شعبه ای فعال و آماده بکار می باشیم. شستشوی مبل های آپارتمان و محل کار خود را به متخصص های ما بسپارید تا همیشه مبل هایی عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید. ما همسایه شما هستیم.

شستشوی مبل در محل دریاچه چیتگر

شستشوی مبل در محل جزو کار های خیلی ضروری می باشد. برای شستشوی مبل در منزل از دستگاه و شرکت هایی که در خشکشویی مبل تخصص دارند استفاده نمایید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو در منزل با دستگاه و مواد شوینده توسط استادکار ها انجام می شود. شستشوی انواع مبل بستگی به جنس و نوع مبل نیز در منزل و آپارتمان می باشد. در اکثر خانه ها برای پذیرایی میهمانان خود و یا برای نستن های دورهمی در منزل از مبل استفاده می شود. این روز ها دیگر شرکت ها نیز برای اتاق های میهمان و یا جلسات خود از مبل استفاده می کنند.

مبل یکی از اصلی ترین اثاث خانه می باشد. خانم ها در منزل برای دکوراسیون منزل خود از مبل ها استفاده زیادی می کنند. مبل برای طراحی و دیزاین منزل خیلی مهم و مفید می باشد. به دلیل استفاده های مکرر از مبل و صندلی کثیف می شوند. این کثیفی ها نیاز به شستشو دارد و باید برای آن از یک شرکت متخصص که در محل خود شما فعالیت دارد خدمات بگیرید. مبل شویی همسایه در نزدیکی شما و در میدان دریاچه برای ارائه خدمات به همسایه ها آماده می باشد.

مبل شویی در میدان دریاچه

قیمت مبل شویی در میدان دریاچه

قیمت مبل شویی در منزل و نرخ شستشوی مبل در محل با توجه به قانون و تعرفه اتحادیه می باشد. تعرفه شستشوی مبل در منزل را اتحادیه اعلام می کند. ما هر ساله برای قیمت گذاری برای شستشو و خشکشویی مبل از اتحادیه مربوطه تعرفه شستشو را دریافت می کنیم. اتحادیه به شرکت هایی که عضو رسمی و معتبر اتحادیه هستند هر سال تعرفه شستشو را اعلام می کند. قالی شویی همسایه دارای پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. و عضو رسمی این اتحادیه می باشد و هر ساله تعرفه خود را از این اتحادیه به صورت کتبی دریافت می کند.

قیمت و نرخ شستشوی مبل به مسائل و اصول های دیگری نیز بستگی دارد. قیمت شستشوی مبل به تعداد و نوع مبل نیز خیلی بستگی دارد. عواملی که قیمت شستشو را افزایش می دهد تعداد تشک های دوبل و اضافه می باشد که بر روی مبل قرار دارد. یا نوع شستشو و نوع مواد شوینده نیز در افزایش قیمت مبل در خانه تاثیر زیادی دارد و باید در نظر گرفته شود.

خدمات قالیشویی در میدان دریاچه

  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد های شوینده و لکه بر در قالیشویی مانند : شامپوی من و شامپوی تگزاپون و…
  • با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بروز ترین دستگاه های قالیشویی در ایران
  • با استاد کارهای نمونه برای شستشوی فرش های ابریشمی و انتیک
  • بهترین رفو کار ها در زمینه رفوگری، ریشه زنی، شیرازه زنی، چرم دوزی و انواع رفع سوختگی
  • امکان ارائه خدمات 24 ساعته و در هفت روز هفته حتی ایام تعطیل
  • سرویس دهی برای سراسر تهران همراه با ضمانت نامه کتبی
  • شستشو و ابکشی تمامی فرش ها به صورت کر و اسلامی تمامی فرش های دستی و ماشینی
  • ثبت سفارش برای شستشوی قالی، مبل و رفوگری در 24 ساعت شبانه روزی
  • اولین ارائه دهنده شستشوی فرش با تکنولوژی نانو در ایران
مبل شویی در میدان دریاچه

قالیشویی و مبل شویی همسایه

چرا برای شستشوی فرش باید فرش ها را به قالیشویی بسپاریم ؟

چون برای شستشوی فرش هر کدام از فرش ها قائده و قانون خود را دارد. خیلی از فرش ها روش شستشوی آنها با هم فرق دارد. برای هر فرشی که جنس و نوع بافت آن متفاوت است شستشوی آن نیز فرق دارد. برای شستشوی فرش در منزل می توانید از خدمات با کیفیت ما در منزل استفاده نمایید. قالیشویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده انجام می شود. اگر می خواهید که فرش های خود را شامپو شویی کنید ما با سال ها تجربه فرش شویی در منزل آماده ارائه خدمات می باشیم.

شستشوی فرش ابریشم و دستبافت

فرش های دستبافت ابریشم با توجه به نوع و جنس تار و پود آنها نیاز به تخصص کافی برای شستشو دارد. هر تازه واردی نمی تواند آن را شستشو دهد ما در قالیشویی در میدان دریاچه استادکارهای نمونه و از بهترین های ایران را برای شستشوی این نوع فرش ها انتخاب کرده ایم. تمامی فرش ها را هم بابت سلامت آن ضمانت می کنیم. فرش های دستبافت نیز به همان صورت که فرش های ابریشمی را شستشو می دهیم نیاز به تخصص کافی و تجربه ای بالا دارد که هیچگونه آسیبی به فرش نرسد.

شستشوی فرش ماشینی

همانگونه که گفتیم فرش های ماشینی نیز از چند نوع تشکیل شده است. هر فرشی نیاز به تخصص کافی و نوع استفاده مواد شوینده دارد. فرش های ماشینی معمولی، ابریشمی، بلژیکی، ترک، ماکارونی و … نیز وجود دارد. ما در قالیشویی در میدان دریاچه و در محله دریاچه چیتگر برای خدمات رسانی به همشهریان و همسایگان  برای ارائه خدمات آماده و مجهز هستیم. راه را بر خود دور نکنید به همسایه خود اعتماد کنید.

Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید