شستشوی فرش خارجی | قالیشویی در غرب تهران

مبل شویی در توانیر

مبل شویی در توانیر

شستشوی فرش خارجی

شستشوی فرش خارجی یکی دیگر از خدمات ویژه قالیشویی همسایه می باشد.

شستشوی فرش خارجی

قالیشویی و مبل شویی

شستشوی فرش خارجی از دیگر نمونه های خدمات قالیشویی همسایه به این صورت می باشد،  مشتری بعد از تماس گرفتن با شرکت قالیشویی و اعلام ادرس و محل سکونت خود و گفتن مشخصات فرش خود مشتریان می توانند از نوع و قیمت شستشوی فرش خود اطلاع داشته باشند .

و بعد از تایید مشتری بابت قالیشویی و قیمت ان قالیشویی کارشناس خود را به محل می فرستد و بعد از کارشناسی کامل و اطلاع داشتن از هرنوع مشکلی در باره فرش ان را فاکتور کرده و مشخصات فرش و عیب های ان و نوع ان را ثبت می کند و فرش را برای شستشو به قالیشویی می اورد.

اگر فرش شما دارای مشکلی یا ایرادی باشد همکاران ما در همان محل این مشکل را با شما در میان گذاشته که بدها دچار سوئه تفاهمی نشود. و یا فرش شما در کارخانه توسط متخصصان بررسی شده و اگر ایراد احتمالی داشت تماسی خدمت شما گرفته شده و ایراد فرش را به حضورتان می رسانند.

شستشوی فرش های خارجی در قالیشویی  همسایه با استفاده از مواد نانو می باشد تا علاوه بر پاکیزگی هرچه تمیز تر فرشهای شما. دچار بهم ریختگی رنگ فرش و یا آسیب رسیدن به بافت فرشهایتان نشود.

شستشوی فرش خارجی

قالیشویی

ویژه ترین خدمات شستشوی فرش خارجی

شستشوی فرش خارجی که در این سالها همگام با جدید ترین تکنولوژی های شستشو، ماشین آلات شستشو پیشرفته و دوستدار طبیعت و شستشو انواع فرش با کمترین مصرف آب این افتخار را در بین قالیشوییان تهران دارد که شستشو را با مواد نانو و یا با ماشین آلات تمام اتوماتیک و مصرف کم آب به تمیزی روز اول خود در آورد.

و در این بین به مشتری این حق را می دهد که حق اعتراض برای شستشو داشته باشد و به همین دلیل ضمانت شستشو را همراه شستشو های خود قرار داده تا مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.

برای بازدید از قالیشویی همسایه 

برای مشاهده از نحوه شستشوی فرش خود شما می توانید همه روزه در ساعات اداری به شرکت همسایه

آدرس: تهرانسر خیابان دستغیب جنوبی پلاک 28 مراجعه فرماید

ادرس کارخانه ما که وافع در احمداباد مستوفی خیابان گلشن خیابان  اتشنشانی بعد از مرغداری کاهدی پلاک 25 مراجعه فرماید  و نحوه شستشوی فرش خود را از نزدیک مشاهده کنید.

ما در قالیشویی همسایه تمام وقت برای خدمت رسانی به مشتریان عزیز اماده هستیم ما می کوشیم  تا خانه های شما عاری از هر گونه الودگی باشد

Rate this post
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید