مبل شویی در باقرخان با دستگاه و مواد شوینده نانو

مبل شویی در باقرخان

مبل شویی در باقرخان با دستگاه و مواد شوینده درجه به صورت تخصصی اارئه می شود. بهترین و با کیفیت ترین نوع مواد شوینده در باقرخان برای انواع مبل استفاده می شود. می توانید مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی هایی که در محل شما هستند بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با ارزان ترین قیمت ارائه می شود. این نوع خدمات در منزل توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. برای دریافت خدمات خشکشویی سفارش خود را به صورت آنلاین و رایگان ثبت کنید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید. یا می توانید با نزدیک ترین شعبه ما در باقرخان تماس بگیرید. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

مبل شویی در باقرخان با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته از وسایلی است که در همه خانه ها وجود دارد. این روز ها همه به صورت دائمی و همیشگی از مبل و صندلی به صورت ویژه استفاده می کنند. مبل و صندلی به دلیل استفاده زیاد و دائمی در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. ما از مبل برای نشستن، استراحت کردن، نگاه کردن به فیلم وسریال و خیلی کار های دیگر استفاده می کنیم. مبل این روز ها نیز یکی از وسایل ضروری و لوکس خانه می باشد. اگر مبل ها به هر دلیلی کثیف یا چرک مرد شود در زیبای خانه تاثیر می گذارد. برای اینکه مبل ها همیشه تمیز باشد باید آن را به یک مبل شویی خوب و متخصص سپارد تا شستشو دهد.

مبل شویی در منزل باقرخان با دستگاه و مواد نانو به صورت تخصصی توسط استادکار ها انجام می شود. شستشوی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو در کمتزین زمان انجام می شود. ما برای شستشوی و خشکشویی مبل سرویس کار های خود را آموزش داده ایم و آماده ارائه خدمات مبل شویی به تمام نقاط تهران و به خصوص خیابان باقرخان در ستارخان هستیم. تمامی خدمات ما طبق قانون و تعرفه اتحادیه می باشد و تضمینی انجام می شود. بهترین شستشو در کمترین زمان ممکن با دستگاه در محل ارائه می شود.

خشکشویی مبل در باقرخان

شستشوی مبل با دستگاه در باقرخان

اگر به خاطر داشته باشید در زمان های گذشته از مبل کمتر استفاده می شد. یا می توان گفت که خیلی ها از مبل استفاده نمی کردند. کسانی هم که از مبل استفاده می کردند یا بهتر بگویم کسانی که مبل در منزل داشتند. همیشه روی مبل ها را با پارچه و ملافه می پوشاندند تا کثیف نشود. یا فقط در زمان ها و وقت های حساس و مراسم های ویژه از آن استفاده می کردند. اما این روز ها اینگونه نیست همه و همیشه از مبل به صورت دائمی استفاده می کنند. چون اگر مبل ها کثیف شوند دیگر کار سختی نخواهد بود چون با دستگاه می توان آن را شستشو داد. شستشوی مبل در منزل با دستگاه در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت انجام می شود. دیگر نیازی نیست روی مبل خود را بپوشانید و یا از کثیف شدن آن ترس داشته باشید. چون ما با بهترین روش شستشوی مبل را در محل بدون جا به جایی انجام می دهیم.

انواع خدماتی که در باقرخان انجام می شود

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد نانو و تگزاپون
  • موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، چسبیده و خارجی
  • فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه
  • خشکشویی خوشخواب در آپارتمان بر روی تخت و بدن جا به جایی
  • شستشوی انواع صندلی نهارخوری و صندلی رستوران ها
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت
  • شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی

مبل شویی با دستگاه در باقرخان چقدر زمان می برد؟

مبل شویی در باقرخان با دستگاه زمان زیادی لازم ندارد. ما شستشوی انواع مبل را در محل کمتر از یک ساعت شستشو می دهیم و کاملا تمیز می کنیم. اگر بدانید و یا بخواهید که مبل های خود را در منزل با دست و به صورت سنتی شستشو دهید زمان زیادی لازم دارد. برای مثال اگر بخواهید که مبل های خود را در محل با دستگاه و مواد شستشو شستشو دهید حداقل به یک روز زمان نیاز دارید که آن را شستشو دهید. حتی می توان گفت که مبل هایی که در منزل با دست و بدون دستگاه شستشو می شود. به دلیل اینکه آب زیادی داخل اسفنج های مبل وارد می شود برای خشک شدن آن نیز زمان بیشتری نیز می خواهد. اما شستشوی مبل با دستگاه در کمترین زمان و بدون آسیب شستشو می شود. مبل هایی که با دستگاه شستشو می شود در کمتر از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

شستشوی مبل در باقرخان

موکت شویی در باقرخان با دستگاه

موکت شویی در باقرخان یکی دیگر از خدمات تخصصی ما می باشد. ما این روز ها در هر کجا که مبل و موکت باشد را به صورت تخصصی با دستگاه شستشو می دهیم. موکت شویی در منزل با دستگاه توسط استادکار ها انجام می شود. استادکار های ما شستشوی موکت را بدون ریزش آب و بدون جا به حایی در محل شستشو می دهند و تمیز می کنند. می توانید در هر کجای خانه خود یا شرکت خود از موکت استفاده می کنید آن را شستشو دهید. یا می توان گفت این روز ها برای راحتی موکت را به کف زمین چسب می زنند. این کار از باعث شده که نتوانیم به راحتی آن را جمع کنیم و برای شستشو به شرکت های قالیشویی بسپاریم. اما می متوان آن را با دستگاه در محل شستشو داد.

این روز ها موکت با رنگ و تنوع زیادی که دارد در زیبای خانه نیز تاثیر گذار است. خیلی از خانم های خانه دار برای زیبای خانه خود از موکت استفاده می کنند. شرکت های تولیدی موکت نیز برای زیبای موکت ها آن را در طرح و مدل های زیبا روانه بازار می کنند. برای مثال خانم ها از موکت های طرح دار و عروسکس برای منزل کودکان و برای موکت هایی با رنگ شاد در اتاق خواب ها استفاده می کنند. یا می توان گفت صاحبان شرکت ها برای زبای شرکت خود اتاق ها را با موکت پر می کنند و در زیبای شرکت خود از آن استفاده می کنند. اما به دلیل استفاده زیاد و همیشگی موکت ها در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. باید برای شستشوی موکت های خود با یک موکت شویی حرفه ای و تخصصی تماس بگیرید تا موکت را شستشو دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
جاوید
جاوید
اگرچه رقابت ممکن است گاهی برای افراد سخت باشد، اما برای بازار بهترین است؛ زیرا تضمین می کند که فقط بهترین ها باقی بمانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت سفارش مبل شویی در منزل تهران و کرج با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت قالیشویی همسایه ارتباط برقرار کنید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی همسایه جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم قالیشویی همسایه با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های شستشوی فرش ، قالی و خشکشویی مبل و موکت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگراپون توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. با بهترین روش در محل با کمترین هزینه خدمات مبل شویی، خوشخواب، فرش و موکت شویی را انجام می دهیم. خدمات رفوکاری فرش نیز یکی از تخصص های حرفه ای ما می باشد. فرش های خود را به همسایه خود بسپارید.

تمام حقوق مادی و معنوی برای قالیشویی همسایه محفوظ می باشد        طراحی و سئو توسط حسن جاوید